Gå til innhold

Pc connection failed på xbox 360


Northland

Anbefalte innlegg

Jeg har min 360 i nettverk med pcen min. Det har ikke vert noe problemer med og streame musikk, å heller ikke film etter høst-oppdateringen.. Men i går, så lastet jeg ned media player 11, streaminga funket fremdeles fint, helt til jeg etter noen timer skulle hørre på musikk, da hadde ikke lenger pcen kontakt med xboxen.

 

Kjører jeg "test media connection" på xboxen, får jeg

 

Network adapter - Wired

IP address - confirmed

PC Selected - connected

pc connection - failed

 

Jeg prøvde å ta "rollback" for gå tilbake til til media player 10 og windows media connect, men samme resultat.. Pcen finner forsåvidt xboxen, for vis jeg drar jeg inn og ut nettverkskabelen så forsvinner xbox ikonet og dukker opp igjen inne på media connect. Men noe mer en det får jeg ikke til..

 

Jeg skal vedde på at dette problemet er noe filleting, men jeg har ikke peiling.. Hadde satt stor pris på hjelp om noen vet hva som er galt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, jeg fikk det til å funke igjen.. startet helt på ny, så kom det.. men med en gang jeg instalerte media player 11, dukka problemet opp igjen.. Ingen andre som har vert borti dette her?

7231120[/snapback]

 

Dette er et tips som høres helt snålt ut, men det fungerer for meg. Skru på Xbox360, restart PC, og vent til Pc'en har Connectet med Xbox360.. vips virker det.. har eksakt hatt samme problem, så dette hjalp for meg ;)

 

Edit: Pc'en indekserer filene, slik at det skal bli enklere for xbox å lese det..

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...