Northland Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har min 360 i nettverk med pcen min. Det har ikke vert noe problemer med og streame musikk, å heller ikke film etter høst-oppdateringen.. Men i går, så lastet jeg ned media player 11, streaminga funket fremdeles fint, helt til jeg etter noen timer skulle hørre på musikk, da hadde ikke lenger pcen kontakt med xboxen. Kjører jeg "test media connection" på xboxen, får jeg Network adapter - Wired IP address - confirmed PC Selected - connected pc connection - failed Jeg prøvde å ta "rollback" for gå tilbake til til media player 10 og windows media connect, men samme resultat.. Pcen finner forsåvidt xboxen, for vis jeg drar jeg inn og ut nettverkskabelen så forsvinner xbox ikonet og dukker opp igjen inne på media connect. Men noe mer en det får jeg ikke til.. Jeg skal vedde på at dette problemet er noe filleting, men jeg har ikke peiling.. Hadde satt stor pris på hjelp om noen vet hva som er galt.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ok, jeg fikk det til å funke igjen.. startet helt på ny, så kom det.. men med en gang jeg instalerte media player 11, dukka problemet opp igjen.. Ingen andre som har vert borti dette her? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ok, jeg fikk det til å funke igjen.. startet helt på ny, så kom det.. men med en gang jeg instalerte media player 11, dukka problemet opp igjen.. Ingen andre som har vert borti dette her? 7231120[/snapback] Dette er et tips som høres helt snålt ut, men det fungerer for meg. Skru på Xbox360, restart PC, og vent til Pc'en har Connectet med Xbox360.. vips virker det.. har eksakt hatt samme problem, så dette hjalp for meg Edit: Pc'en indekserer filene, slik at det skal bli enklere for xbox å lese det.. Endret 6. november 2006 av andr3asb Lenke til kommentar
olea5430 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg får ikkje til de der med ip HJELP Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hadde et lignende problem. Det løste seg da jeg gikk inn på Norton Internet security og trykker på off på personlig brannmur. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Vil tro det er en brannmur som blokkerer for tilgangen ifra X360en til PCen. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg får ikkje til de der med ip HJELP 7250854[/snapback] Jeg eller får ikke til de med IP address, det står bare failed på den.... Noen som vet? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Men merkelig at brannmuren begynner og blokkere når jeg instalerer media player 11? Holder meg foreløpig til media connect og media player 10 jeg.. Dette var et irritasjonsmoment av en annen verden!! hehe Endret 9. november 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå