Pysj Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Apple skal ha snakket om trykkfølsomme iPod-modeller i offisielle dokumenter. Eller er det bare en skrivefeil? Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Personlig ser eg ikkje behovet med trykkfølsom skjerm, sjølv om det er ganske artig. Trykkfølsomt navigeringshjul derimot er noko dei burde få tilbake, forstår ikkje kvifor dei slutta med det, trur berre det var 3G som hadde dette. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 har jo dette morsomme patentet (eller var det en patentsøknad?) som dukket opp for ikke så lenge siden, med trykkfølsom ramme rundt skjermen... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem bryr seg? Begynner å bli lei over alle disse spekulasjonene som flyr rundt Apple konstant. Vekk meg når de lanserer noe som ikke bare er en inkrementell oppgradering. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem bryr seg? Begynner å bli lei over alle disse spekulasjonene som flyr rundt Apple konstant. Vekk meg når de lanserer noe som ikke bare er en inkrementell oppgradering. 7227891[/snapback] Folk som er interessert i mp3-spelarar? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er selv interessert i mp3-spillere, men Apple fortjener rett og slett ikke all spekulasjonen og oppmerksomheten de får. Hvorfor er en skrivefeil i dokumentasjon nyheter? Var det noe annet merke hadde dette aldri fått oppmerksomhet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor er en skrivefeil i dokumentasjon nyheter? Vel, fordi skrivefeilen passer meget godt overens med ryktene og patentene fra i år. Var det noe annet merke hadde dette aldri fått oppmerksomhet i utgangspunktet. Det er klart. Apple er størst og får dermed mest oppmerksomhet. Da er det de små sin oppgave å gjøre sprell så de og får oppmerksomhet. Er selv lei alle ipod-ryktene, men forstår at når en skrivefeil viser til touchscreen OG at apple allerede har flere patenter på touchscreen-basert meny, at de lager artikkel av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg