Blåbær Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Buzz junkies - dont mess with my man <--- pass opp for den, kommer til å bli en meget stor sommerhit! Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Laget en ny CD til bilen i dag: EuroTrash Mania vol. 1 01. Pakito - Moving On Stereo (Original Radio Edit) 02. Megara vs. DJ Lee - Outside World (Radio Edit) 03. C-Bool - Got 2 Know (Verano Remix Edit) 04. Van Der Karsten - Medicine (Radio Edit) 05. Accuface - Your Destination (Alex Megane Remix Edit) 06. Cavé & Prey - Energy (Megara vs. DJ Lee Remix Edit) 07. C-Bool - House Babe (Pulsedriver vs. Rocco Remix Edit) 08. Rocco - Street Knowledge (Megara vs. DJ Lee Remix Edit) 09. Chemistry - Prophecy (Radio Edit) 10. The Hitmen - Like I Love You (Radio Edit) 11. Groove Coverage - Summer Rain (Rob Mayth Remix Edit) 12. Leya - Lead To Your Love (Silverblue Remix Edit) 13. D-Tune - Kingz Of The Music (Radio Edit) 14. DJ Tiësto feat. Suzanne Palmer - 643 (Love's On Fire) (Radio Edit) 15. DJ Shog - Another World (Radio Edit) 16. Scooter - Level One (Radio Edit) 17. VooDoo & Serano - Give Me The Power (Radio Club Mix) 18. Siria - Endless Summer (Single Mix) 19. Warp Brothers feat. Red Monkey - Going Insane (Single Mix) 20. Ziggy X - Thiz Rox (Single Edit) 21. Nightwatchers - Insomnia (Radio Edit) 22. Kobojsarna - Sång Om Ingenting Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Henge på den lokale Statoil-sjappa, Ferr? Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Henge på den lokale Statoil-sjappa, Ferr? 8747661[/snapback] Esso. Lenke til kommentar
Moii Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen som kan hjelpe meg med spørsmålet mitt?? Forresten, Velvet - Fix me... Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen som kan hjelpe meg med spørsmålet mitt?? 8756936[/snapback] Ikke så lett å finne en låt ut i fra én linje tekst (som du ikke er sikker på engang). Du skulle hatt et sample. Det hadde gjort jobben mye enklere. I alle fall en bedre beskrivelse av låten. ----- DJ MNS vs. DJ E-Maxx - Pump My Bass (MNS Main Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dimaro - Unbelievable (Extended Mix) :!: Mye artig man finner under "Pop Trance" på Juno. Pop Trance, wtf? Lenke til kommentar
Moii Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ingen som kan hjelpe meg med spørsmålet mitt?? 8756936[/snapback] Ikke så lett å finne en låt ut i fra én linje tekst (som du ikke er sikker på engang). Du skulle hatt et sample. Det hadde gjort jobben mye enklere. I alle fall en bedre beskrivelse av låten. ----- DJ MNS vs. DJ E-Maxx - Pump My Bass (MNS Main Mix) 8757131[/snapback] Ja, jeg er fult klar over at det er vanskelig å hjelpe meg, noe jeg også skrev i det forrige innlegget mitt! men men.. Og tro meg, jeg har lett og lett.. Og hadde jeg hatt et sample så tror jeg jammen meg jeg skulle ha finni ut selv hvilken sang det var! Men takk for hjelpa du.. Endret 2. juni 2007 av Moii Lenke til kommentar
Fredricko Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) veldig mye bra musikk her. sånn musikk jeg liker... kjempe tråd;) Endret 12. juni 2007 av Fredricko Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg ber dem lese retningslinjene (på nytt) før du kommer med slike spørsmål her på forumet. Såvidt jeg vet så er ikke spørsmålet ditt i overenstemmelse med retningslinjene. Lenke til kommentar
Moii Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 "They call me Sunny. Cause I am faster than sun, I keep jumping around..." Noen som klarer å hjelpe meg nå kanskje?? Neste setning igjen begynner med blue.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg er på jakt etter eurotrash a là DJ Aligator, DJ Bobo, etc. Noen forslag? I tillegg er jeg på jakt etter noe som ligner det her; DJ CLONEPA. Er vel en slags blanding av dance og noise? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Moii, du mener kanskje "They call me Sonic, cause I am faster than sound I keep on jumping around. Blue hedgehog Sonic, with incredible speed I'm moving my feet" "Sonic The Hedgehog - They Call Me Sonic" Lenke til kommentar
Moii Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Moii, du mener kanskje "They call me Sonic, cause I am faster than sound I keep on jumping around. Blue hedgehog Sonic, with incredible speed I'm moving my feet" "Sonic The Hedgehog - They Call Me Sonic" 8820643[/snapback] JAA! Åh, du er en knupp! Tusen takk! Endret 10. juni 2007 av Moii Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Last ned Land Of Chakrila (komplett album) her: http://dynamic.auratrance.com/ Endret 12. juni 2007 av EasyRaider Lenke til kommentar
Emilftwofc Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne en sang? Så at forumet her var aktivt enda.. Det er en sang jeg har hatt på huet, og brukt noen timer på å finne. Den er sånn polsk/tjekkisk aktig techno/dance/trance sang. Noen som har noe sånt? Svar fort^^ Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva med å skrive litt mer utfyllende? Det blir som å si "Jeg ser etter en hiphop sang fra USA", noen som vet hvem det er? Lenke til kommentar
Emilftwofc Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva med å skrive litt mer utfyllende? Det blir som å si "Jeg ser etter en hiphop sang fra USA", noen som vet hvem det er? 8853481[/snapback] Sant... hmm.. Det var en god hit i fjord på sommeren ihvertfall.. men den var ikke på noen av dance mania cdene tror jeg. Lenke til kommentar
Moii Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne en sang? Så at forumet her var aktivt enda.. Det er en sang jeg har hatt på huet, og brukt noen timer på å finne. Den er sånn polsk/tjekkisk aktig techno/dance/trance sang. Noen som har noe sånt? Svar fort^^ 8853150[/snapback] Er det noe synging? eneste sangen jeg kommer på er Akcent - Jokero. Den ble spilt en del i fjor.. Lenke til kommentar
Blizzair Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hallais.. Jeg har noen sanger du kanskje vil like ;D.. Dj Diamond - Raindrops remix Dreamnation - daggmask (ikke vokal) Dj Stepho - Celebrate the summer Foggy - In Your eyes Dj Raaban - Drop The Base Dj Raaban - Anima Libera Issue - Everytime Beattraxx - Project well/pulesangen Dj Satomi - Waves Alex K - Cryy Dj Cammy - Crazy fuckin beatz Liz Kay - When Love Becomes A Lie Yakooza - Lovin U Alec Megane - Tonite (Is All We Have) Tunebazz Inc - Just Wanna Leave Special D - Here i am Akira - Million miles from home Danielle Prais - I Cant Stand It (Kosemix) Eastclubbers - Walk Alone Håper det er mye bra der! Har mer hvis du vil ha .. Snakkas (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå