tolan Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, jeg vet det, har noen av de, men ikke alle.. Brea de=) Lenke til kommentar
devilgrl Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hvem hadde sykt mye bra musikk? Jeg? 7732888[/snapback] jepp du hadde det! Lenke til kommentar
tolan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Okei, likte du de jeg ramsa opp på starten? de jeg liksom har for å vise hvordan musikk jeg er ute etter? for jeg kan sikkert legge ut flere slike sanger til deg da, vis du likte de.. er samler jeg, så har nå sikkert 100 slike sanger som jeg ramsa opp på starten som jeg også har, for har my bra nå=) Lenke til kommentar
tolan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Steike, der var det mye bra musikk=) Sven R-G vs. Bass-T-Feel Fine e no konge da=) Lenke til kommentar
devilgrl Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Okei, likte du de jeg ramsa opp på starten?de jeg liksom har for å vise hvordan musikk jeg er ute etter? for jeg kan sikkert legge ut flere slike sanger til deg da, vis du likte de.. er samler jeg, så har nå sikkert 100 slike sanger som jeg ramsa opp på starten som jeg også har, for har my bra nå=) 7822050[/snapback] jepps! likte alle du hadde ramsa opp!:) så har lasta ned alt! så bare å komme med mere vist du har!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 DJ Aligator Project - Angel [Plugin Remix] Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jurgen Vries - The Opera Song Deilig vokal i den sangen. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 DJ Splash - Flying High Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg må bare si takk til trådstarter for denne tråden, den har gitt meg mange gode sanger. Men mange av sangene er også dårlige/uten vokal Lenke til kommentar
RafiQ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Stian K - Be Alive (Raaban Inc. RMX)Stian K - Be Alive (Lasj RMX) Russetunes.com - Daskeladden 07 7790873[/snapback] Dette her anbefaller jeg Med Vennelig Hilsen, En i RusseTunes.com crewet Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sash! - With My Own Eyes En gammel, men fortsatt god sang Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kan sterkt anbefale nettradioen di.fm Jeg hører mest på Eurodance kanalen. Sykt mye bra musikk der. Kan slenge med noen av favorittene mine for øyeblikket: nelly dj feat vale - party indra - we belong together technorocker - power of love east clubbers - more more more deep spirit - lonely da franco - show me sander - i don't care Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Prodigy's Firestarter. Keith Flint er rimelig tøff i den! Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Helt utrolig bra tråd dette her, jeg har lenge lett etter en tråd med AKKURAT denne sjangeren. Digger alle sangene som er lagt ut her. Helt dønn lik musikksmak som trådstarter. Takk til tolan, u da man! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 east clubbers - more more more (dj andy garcia mix) clubringer - sound of my dream maxx - no more crispy - kiss me red second spring - Living on my own dj inphinity dj skott Lenke til kommentar
tolan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Helt utrolig bra tråd dette her, jeg har lenge lett etter en tråd med AKKURAT denne sjangeren. Digger alle sangene som er lagt ut her. Helt dønn lik musikksmak som trådstarter.Takk til tolan, u da man! 7946454[/snapback] Yeje, takk skal du ha. Jeg og synes de sangen på starten er gode Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 alexia - uh la la la toy box - superstar (larz crimee remix) whigfield - sexy eyes Joee - angel dj ross - dreamland chou project - jungle in my heart Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Danijay - L'ImpazienzaDanijay - Vampires The Tamperer feat Maya - Feel It 2 Unlimited - Jump For Joy ATB - Humanity Dj Playboy - Cube Dj Roine - Nyström Dj Aligator Project vs. Gigi D'agostino - Blow My Bla Bla E-Rotic - Shut Up And Sleep With Me Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Anbefaler:Dj Staomi: Castles in the sky (Genial) Dj Staomi: Waves Dj cammy: celebrate the summer Dan-J: One Breath DJ Dean: Music is my life Eastclubbers: Equal in love Eastclubbers: Walk alone Neo Cortex: Elements Alle disse har smurfevokal Funker som faen på et stort anlegg, spilles på HØY desibel EDIT: og SELVFØLGELIG C-Bool: House baby 7230451[/snapback] kanskje litt sent, men er det ikke Dj Satomi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå