Simkin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) Lenke til kommentar
tolan Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Til Caro3003.. Jeg har dessverre ikke hørt den sangen du nevnte en bit av, men jeg har et par tips til hvordan du kan finne ut navnet og artisten på sangen.. gå inn på denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 , og der står det hvordan du kan finne sanger du bare vet litt av teksten på.. Hvis du ikke finner noe, så kan du jo lage din egen side på forumet her der du spør om noen kjenner denne sangen.. Du kan foreksempel kalle tråden "kjenner noen denne sangen"? Så kan du nevne det du kan av teksten, og si at det er trance Jaja, håper du finner den da Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tune Up! vs. Italobrothers - Colours of the Rainbow Floorfilla - Cyberdream Sylver - Take me back Lenke til kommentar
caro3003 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Tusen takk..men det er ikke noen av de som er nevnt. Men skal prøve å lage en egen tråd, å se om jeg får rett sang da. Det eneste hun synger er "I woke up one morning, and she was gone, somewhere along away". Det er det eneste hun synger. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Siden dette er en tråd om trance sanger, så bare spør jeg her.Har hørt en sang jeg liker utrolig godt, men vet ikke hva den heter. Tror det er trance. Er ei dame som synger..teksten er noe slik som dette: "I woke up one morning and she was gone, somewhere along away". Engelsken min er ikke særlig god, men tror det er noe sånn. 7581280[/snapback] Tror det er "Nacho - Somewhere" du er ute etter. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Funky Divas - Nessaja er forresten en mye bedre versjon en Scooters Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Funky Divas - Nessaja er forresten en mye bedre versjon en Scooters 7703684[/snapback] Scooter's versjon er den beste! Uten tvil! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Scooter = Noen gamle, avdankede tyske alkoholikere, rævva. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Scooter = Noen gamle, avdankede tyske alkoholikere, rævva. 7704902[/snapback] en kan si ganske mye rart om Scooter men du skal ikke stikke under en barkrakk at de har laget uanstendig mye musikk som har gledet mange dansegulv. Lenke til kommentar
devilgrl Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Funky Divas - Nessaja er forresten en mye bedre versjon en Scooters 7703684[/snapback] Scooter's versjon er den beste! Uten tvil! 7704382[/snapback] du hadde syykt mye bra musikk!=) akkkurat slik musikk eg liker! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 DJ Roine - Ragnar Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alex Megane - Think Of You (Verano Remix)Dj Gillies - Kiss Kiss Red Dj - Dance is my love (dograts rmx edit) Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dj Shrek - Show Me Heaven 2006 Lenke til kommentar
tolan Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hvem hadde sykt mye bra musikk? Jeg? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 last ned alle album av remixland, club fanatix, barracuda, future trance, hard dance mania og hardbass så får du nok masse bra =P sjekk ut eauroadrenaline.com er også mye bra der inne må registrere deg først for ligger på forumet Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Milk Inc. - Run Ian Van Dahl - Just A Girl Neo Cortex - I Want You (Rocketeers vs Lagonn remix) sanger som henger høyt for tiden, i mine øyne. Ellers er virkelig det 'nye' "Supersized" albumet til Milk Inc. å anbefale. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Gidder noen å laste opp sylver - take me back? Endret 23. januar 2007 av Martinma Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tune Up! - Bounce (Dj Manian Remix) Tune Up! - Have you ever been mellow (Verano Remix) Infinity - Feeling Good Flip & Fill - Shooting Star 89ers - Funky Beatz 89ers - Kingston Town 4 Clubbers - Children 4 Clubbers - Let me be your fantasy Kernkraft 400 - Zombie Nation Dj Lee - Fight Very Hard ( DJ exeCute rmx) Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 last ned "Trance Voices" albumene di har masse bra musikk Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Apollo Brothers - One Of Us (Barcera vs. Roland Kenzo Radio Edit) Lasj - Upside Down Stian K - Be Alive (Raaban Inc. RMX) Stian K - Be Alive (Lasj RMX) Prezioso feat. Marvin - Survival (Tune Up! RMX) Prezioso feat. Marvin - Let's Talk About A Man (Radio Version) Malibu Babes - Toy Soliders (Alx RMX) DJ Lhasa - Baby Let's Get Wet (Album Version) Sven-R-G vs. Bass-T - Take My Hand (Album Version) Sunsplash And DJ Fleshwound - The Return Of The Gnomes (Original Version) Burken Feat. Erikane - Do You Wanna Be My Fjortisboy Blue Lagoon - Break My Stide (Pink Lagoon vs. Clubforce Remix) Scooter - Behind The Com Missing Heart - Moonlight Shadow 2007 (Cosmic Gate Remix) Metrox Inc. - Nu Närmer Det Sig Jul Russetunes.com - Daskeladden 07 Basshunter feat. Patrik Och Lillen - Vifta Med Händerna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå