drgs Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 System F - Cry (Recon remix) http://www.youtube.com/watch?v=IpNaaEW_5o4 Lenke til kommentar
tolan Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) takk for forslag Endret 18. april 2007 av tolan Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 *mine innlegg* Et par sanger: Groove Coverage - Poison [Tune Up Mix] Cascada - One More Night Cascada - Reason Freddy Fader - The Sun Nightcore - Lucky Star Nightcore - Wriemia Agniej Lenke til kommentar
tolan Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Heei Bushmann De sangene har jeg, men alle de er bra, selv om jeg hadde de.. Men the sun er jo konge da, har du fler slike ? For det er bra sanger da Har du fler ? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Her er noen til... 2pm - Open Your Eyes Andy Lopez - Noche Del Amor (DJ Manian Remix RIP) BeatraXx - Project Well Happy Hardcore & Dj Mystik - Moonlight shadow Happy Hardcore- Tupac- Gangstas Paradise Infinity - Naked in the rain(1) infinity - Sleeping My Day Away (Radio Edit) Jet Set - In The Name Of Love Klubbingman - We Call It Revolution (Tune Up! Vs. Cascada Remix) la bouche - wanna be my lover Lichtenfels - Sounds like a Melody Mark 'Oh - Stuck On You (Radio Edit) Naksi & Brunner - Rodina (Motherland Song) (pulsedriver rmx) Rob Mayth - Can I get a witness (cascada vs tune up edition) Special D - Come with me (Groove Coverage Remix) Special D - Face 2 Face Spring Break - Big Bad Love (Cascada Remix) Spring Break - Shut Up (Cascada Remix) Tune Up! - Another Day Tune Up! - Feel Fine + Det meste av Cascada, Groove Coverage og Gigi D'Agostino... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ingen som har noe mer eller? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ikke noe nytt her nei DJ Rankin - I Am A Raver Franky B - Lifes For Living (Alex M Vs. Marc Van Damme Remix) Angel City feat Lara Mcallen - Sunrise rob mayth remix Infinity - Naked in the rain Ramon Zerano - Kill 4 love(rave allstars remix) DJ Carpi - The Garden (Mantero Mix) DJ Sledge Hammer - Sunshine (Axel Konrad Radio Edit) Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg veit ikke om denne er nevnt tidligere i innleggene, men det er en version av Paffendorf - Be Cool som er helt rå! Den må bare høres! Det står her i navnet på mp3n min " paffendorf - (future trance vol 35) vogue Helt herlig! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 040 feat. Erica Baxter - Ibiza Dreams Lenke til kommentar
psyches Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tolan, jeg tror jeg har akkurat den musikken du er ute etter Hvis jeg ikke tar feil, prøv denne: Mike Wind & Marc Korn - On My Way (Rocco vs. Bass-T Remix Edit) Hører mye på den for å si det sånn! Lenke til kommentar
tolan Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 HansenM, den sangen er genial da.. Kongesang.. Men hadde den fra før, for vis du ser etter så står den i den første oppramsingen min.. Hehe.. Men det er slik musikk jeg er ute etter.. Så har du mer? Vis du har mer slikt er jeg veldig takknemmlig Lenke til kommentar
tolan Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Heeei Skrote.. Du har veldig mye bra musikk.. Kjempebra forslag.. Men hadde alle de der, men alle de er bra sanger.. Har du mer ? Du har gitt meg mye god musikk.. Takk Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Annbefaler "Clubfanatix" albumene Finnes 31 album BAre bra Trance/Dance Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Heeei Tazzn.. Hvor på siden sto det masse bra sanger, så bare noe på polsk jeg 7449550[/snapback] vis du søker på bearshare eller limewire da skal det komme opp masse:D Endret 17. desember 2006 av tazzn Lenke til kommentar
tolan Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Heeei Ca11e.. De albumene er kjempebra.. Har 22 av dem.. Veldig mye bra musikk på de.. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heeei Ca11e.. De albumene er kjempebra.. Har 22 av dem.. Veldig mye bra musikk på de.. 7529917[/snapback] Hvis du går inn på www.btjunkie.com eller www.thepiratebay.org så finner du fler er 31 totalt så langt "Dance Providers" er åsså bra album finnes 4 av de Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kjempe album det ja ;D Lenke til kommentar
caro3003 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Siden dette er en tråd om trance sanger, så bare spør jeg her. Har hørt en sang jeg liker utrolig godt, men vet ikke hva den heter. Tror det er trance. Er ei dame som synger..teksten er noe slik som dette: "I woke up one morning and she was gone, somewhere along away". Engelsken min er ikke særlig god, men tror det er noe sånn. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Okii, da har jeg mye å gi deg.. Har masse i duren av de som jeg nevnte på starten;) Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) tror den var nevnt før Endret 29. desember 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå