ilpostino Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 når trådstarter snakker om smurfestemme tnker jeg med en gang på hardcore.... der er det omtrent bare smurfestemmer 7342264[/snapback] da har ikke du hørt mye hardcore.... Mye av det er smurfestemmer, men absolutt ikke alt! 7354043[/snapback] har et par hundre sanger i den kategorien.. men soom su sier.. har ikke hørt alt innen trance... men skal en generalisere litt så er den innen den genren jeg har funnet flest smurfestemmer. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 når trådstarter snakker om smurfestemme tnker jeg med en gang på hardcore.... der er det omtrent bare smurfestemmer 7342264[/snapback] da har ikke du hørt mye hardcore.... Mye av det er smurfestemmer, men absolutt ikke alt! 7354043[/snapback] har et par hundre sanger i den kategorien.. men soom su sier.. har ikke hørt alt innen trance... men skal en generalisere litt så er den innen den genren jeg har funnet flest smurfestemmer. 7354573[/snapback] Ja er en del.. skal være enig i det... Men det neste er bare vablig kvinnelig vocal au Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 The Odysee - Scarf Adrima - Rainbowland Apollo - Dance Lenke til kommentar
tolan Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Bare og komme med flere forslag Hehe.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Above & Beyond - Can't sleep Selv jeg som ikke liker elektronisk musikk falt for denne. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Bra eå komme med flere forslag ? Endret 30. november 2006 av tolan Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Frisco Vs Ice MC - Think About the Way The Real Booty Babes - Meet Her At The Loveparade Infinity - Let Me Go Raveman - Destination Love Noen flere ;D hehe er ikke det beste men det jeg fant nå Lenke til kommentar
psyches Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det fins veldig mange bra Nightcore sanger! Bare å søke ! Lenke til kommentar
tazzn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 www.eMPe3.net Masse bra vist du søker på dette o Lenke til kommentar
tolan Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ja, Nightcore er bra, men hadde alt av de før du sa det Men jeg liker Nightcore, men har du noe i samme duren ?? Her er noe gode tips til bra sanger tilbake Dj Carpi-Power of pleasure Hi-Q vs. The breezer-Into the night Paolo Ligorio-The colors of my life Endret 7. desember 2006 av tolan Lenke til kommentar
tolan Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Heeei Tazzn.. Hvor på siden sto det masse bra sanger, så bare noe på polsk jeg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Heeei Tazzn.. Hvor på siden sto det masse bra sanger, så bare noe på polsk jeg 7449550[/snapback] Håper ordet download ikke var altfor gresk for deg, men kan kan vel aldri vite. Du ser vel etter norske sider? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dj Sledge Hammer - Sunshine Age Pee - Out Of The Dark Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gigi D'Agostino I'll fly with you Lenke til kommentar
tolan Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Steike søppelsvett.. Dj sledge hammer-sunshine er bra, men jeg har hatt den lenge.. Men det er slike sanger jeg er ute etter.. Har du fler slike som den ?? Har den age pee sangen og, men den er ikke så bra som sunshine da.. Men har du fler i den duren?? Har egentlig hatt den en stund, men den er bra;) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Typ: Reset - blue Ice - Can't Get Over You Bambee - Bam Bam Bam ? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Bare kom med flere forslag Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sakset fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=677542 (UK) Happy Hardcore I mine øyne en av de morsomste sjangrene innen elektronisk musikk (hvertfall det som har blitt produsert i nyere tid). Her snakker vi enkle beats, enkle synths og ofte en utrolig cheesy kvinnelig-vokal (mannlig forekommer, men sjeldent). Vokalen kan ofte minne om smurfestemme tongue.gif I starten syns jeg dette var noe forferdelig dritt, for det som ble produsert av denne musikken fra midten av 90 tallet opp mot 2002-3 var utrooolig dårlig. Men nå de siste årene, fra 2004 til i dag har producerne av denne typen musikk virkelig tatt sjangeren til nye høyder. Artister: Darren Styles, Scott Brown, Hixxy, Ham, Cube Hard, Gammer, Dougal, Whizzkid, Re-Con. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Special D - come with me Cascada - Bad company Cascada - miracle Caramell - Efter Plugget Tess - The Second You Sleep Bambee - Bam Bam Bam Antique - Opa Opa Infinity - Naked in the rain Baracuda - Ass Up Baracuda - I leave the world today Daze - Superhero Lover Daze - Tamagochi Paradiso - Bailando Vengaboys - boom boom boom DJ's at Work - Fly With Me Drömhus - Vil ha dig Alice Deejay - Will I Ever Hit N´hide - Space invaders Ice - Stay La cream - You Spin-Up - Sing Na Na Na Aqua - My Oh My ATC - Around the world ATB - Dont Stop Groove Coverage - God is a Girl 2 Vibez - Always Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Age Pee - Hymn Dj Zero - Midwinter Warmup Dj Zero - You're the One Dj Bobo feat. Irene Cara - What A Feeling Master Blaster - How Old R U nevnt før? Endret 9. desember 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå