Blåbær Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Anbefaler at du kjøper deg clubland 10, veldig bra kjøp med 3 cd'er med det beste av slik musikk du ser etter. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Annbefaler Clubfanatix cd'ene Masse BRA musikk Lenke til kommentar
tolan Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Er det ingen som har flere sanger til meg ? Bare hør på f. eks: Barcera-secret of love(radio mix er den beste versjonen!) Roland Kenzo-Love Behind Ma.bra-Cursed Destiny Har dere sjangeren? Og tips til flere sanger ? Endret 29. januar 2007 av tolan Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er det ingen som har flere sanger til meg ? Bare hør på f. eks: Barcera-secret of love(radio mix er den beste versjonen!) Raaban Inc- time to go Crazy Ravers-Wonder(dj satomi remix.) Har dere sajngeren? Og tips til flere sanger ? 7289347[/snapback] alle de tre sangene er konge tips til flere: Tune Up! - Feel Fine Tune Up! - I Need Your Love Crazy Ravers - Wonderland (DJ Satomi Remix) Clubringer - Sound Of My Dream Nightcore - Trip 2 Wonderland Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Galaxy 68 - DJ Play My Song (Flowtex Radio Edit) Endret 15. november 2006 av Ca11e Lenke til kommentar
tolan Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Heei Ca11e.. De sangene jeg nevnte er bra ja, og jeg lurer på om du har noen slike ? Jeg har masse, så jeg kan gi deg noen og ? Du har sjønt hvordan musikk jeg er ute etter.. Kjempe bra.. Hadde nesten alt men.. Har du mer ? Endret 15. november 2006 av tolan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hmm... Bare MÅ ha denne i mine innlegg. Fant mye kos musikk her Får se om jeg har noe å gi jeg og... Ikke helt sikker på dømmekraften min akkurat nå, men... Ayumi Hamasaki - Evolution (Goldenscan remix) Ayumi Hamasaki - Surreal (Marc Et Claude remix) Vel, egentlig hele AyuTrance, men i all hovedsak de to sangene. Earthbound - One nation - Trance Nation Techno Bonkers - Magic Carpet Vet ikke om Dune er noe av det du er ute etter, men om det er det, så er jo... Dune - Are You Ready To Fly Dune - Can't Stop Raving Dune - Hardcorevibes noe som jeg i alle fall liker. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Fant du mye bra her ? Det er bra det.. Hva er du ute etter da datasmurf ? , det jeg ramset opp på starten ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, i grunn. Gått lei av å høre på hardcore og drum'n'base og jungle for en periode nå. Trenger noe sukkersøtt som ikke innebærer at jeg drar frem de gamle Replay-CD'ene mine Evt. Happy Hardcore... Ørene mine grøsser seg fortsatt Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Barcera - Secret of Love C-Bool - House Babe (Pulsedriver feat. Rocco RMX) Dan-J - One breath (radio edit) Dj Cyrus - Don't Break My Heart (M.Y.C. RMX) DJ Panda - Telescope Dj Playboy - Always friends Dj Playboy - Cube Dj Popp feat. Dj Star - You my love and I DJ Rad Feat. Zoe - Come Home IPC - The sky is no longer the limit Kate Ryan - Only if i Marco juliano - I wanna be your star Mark Oh - Let this party never end Me & My - Dub I Dub Neo Cortex - Elements (Vocal radio mix) Pulsedriver- Cambodia (short vocal mix) Special D - Face 2 face The usual suspects - The love you promised Zane and Foster - Big Boom Bang (Cascada Radio Edit) Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Ikke alle som er med kvinnelig "smurfevokal", men vil tro at du liker de fordi Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ATC - Around the world Bangbros - banging in dreamworld BeatraXx - Project Well Cascada - Love U Promised (Rmx) Cascada - How do you do (tune_up_mix) Cascada - One More Night C-Bool - Would You Feel (Ziggy X Rmx) C-Bool vs. Bass Up - House X Baby (Stylefiler Remix) Dj satomi - castle in the sky Dj satomi - waves East Clubbers - Beat Is Coming East Clubbers - Silence Gigi D'Agostino - The Riddle Groove Coverage Klubbingman - We Call It Revolution (Tune Up! Vs. Cascada Remix) Master Blaster - How old are you Nightcore - Lucky Star Nightcore - Wriemia Agniej Nightcore - Me and my lover Rave Allstars - Hardcore Feelings Rave allstars - more than words Renegade Masterz - Crystal Ship Rollergirl - Dear Jessie Seven - Spaceman Came Travelling (Groove Coverage Remix) (Divine Edit) Special D - Come with me (Groove Coverage Remix) Special D. - Here I'am (Candii's Radio Cut) Spring Break - Big Bad Love (Cascada Remix) Sven - R-G Vs. Bass T - Flying High Sven-R-G Vs Bass-T - Feel Fine Sven-R-G vs Bass-T - The Sign Tune Up! - Cry (Short Club Mix) Tune Up! - Feel Fine Endret 16. november 2006 av batti64 Lenke til kommentar
tolan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Skrote og Ca11e, dere er så geniale.. Har fått så mye bra, og akkuratt det jeg er ute etter da.. Tusen takk.. Og til dere andre, dere har gitt meg masse gode forslag til bra musikk, og jeg likte det.. Tusen takk alle sammen.. Bare å komme med mer, for jeg laster ned alle tipsa jeg får.. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ravers Nature - Feel The Heat Ayla - Atlantis DJ Rad feat. Zoe - Come Home Dave Mccullen - Rave Heaven Cerla vs. Manian - Jump Floorfilla - Komputer Melody Floorfilla - Kosmiklove Floorfilla - Technoromance Flip & Fill feat. Karen Parry - Discoland Rocco - Drop The Bass (Video Edit) Rocco - Sapceman Space Pitcher - Secret Land Redcode - Lovetoy Redwing - Place To Be Redwing - My Heart Is Calling Rock Ryders - Don't You Know Shaun Baker - Push Bass Up! - Hold Me Back (Technorocker RMX) Cato Azul - Samba Negro (Promo) DJ Pulse - Lonely DJ Pulse - Wonderland DJ Pulse - Just More Full Gainer - Right Here Waiting Akira - Million Miles From Home Azura - Run With Me Lacuna - Celebrate The Summer DJ Cosmo meets Digital Rockers - Love Song (Groove Coverage Remix) Voodoo & Serano - Overload Basslovers United - I Can't Dance (Club Mix Edit) Håper du finner noe du liker Lenke til kommentar
tolan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Heei skrote..Ser du er her nå Har du noen sanger jeg er ute etter ? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 hmmm, skal se hva jeg finner! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) men hva skjedde nå da!! forsvant jo!! Endret 7. desember 2006 av Skrote Lenke til kommentar
tolan Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Tuusen takk Skrote.. Mye bra her.. Bare komme med fler forslag Noen som har mer ?? Lenke til kommentar
tolan Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Heei alle sammen.. Flere tips til slik jeg vil ha musikken: Sven R-g vs. Bass-T- Feel Fine Franky B-Lifes For Living(Alex M vs. Marc Van Damme Remix) Issue-Everytime Pinball-Make It Happen Special D-Here I Am Full Gainer feat. Scotty-Right Here Waiting Mark`Oh-let this party never end Zane and Foster-Big Boom Bang Dj Sledge Hammer-Sunshine(Alex M vs. Marc Van Damme Remix.) Mikee-Wind Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 når trådstarter snakker om smurfestemme tnker jeg med en gang på hardcore.... der er det omtrent bare smurfestemmer Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 når trådstarter snakker om smurfestemme tnker jeg med en gang på hardcore.... der er det omtrent bare smurfestemmer 7342264[/snapback] da har ikke du hørt mye hardcore.... Mye av det er smurfestemmer, men absolutt ikke alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå