Cheese_king Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ingen som har nevnt Lasgo sine sanger? den go gammel slager er jo Lasgo - Something Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Axwell Feat. Charles Salter - I Found You (Remode edit) OMG når beatet starter, tar så sykt av! Dj Dean - It's A Dream (Dj Manian & Yanou Remix) Prezioso Feat. Marvin - Survival (Dj Manian Vs Tune Up! Remix) Klubbingman - Magic Summer Night (Phalanx Remix) en av de beste dance låtene som finnes i mine øyner Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Crap Rocker - Hypnotic (Bass Inside Remix) Fete Synther i den Bangbros - Wipe Away Your Tears (Single Mix) Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) East Clubbers - More More More (Astrada Club Mix) basslovers united-i cant dance (clubmix)(www.club-team.go.pl) refrenget er så jevli digg Endret 27. november 2007 av froZZo Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jan Wayne - Time Stood Still (Handz Up Mix) John Astericks - Swimmingpool (Airplay Remix) Penta P - Eurodancer (In Da Mix)(Promo) Ian Van Dahl - Castels In The Sky (Dan-J Remix) Penta p - You (Original Mix) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Partypumperz - Fucking Society Den er sykt bra Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dreamsplash - Big Boom Bass (Original Mix) Paige Williams - So Much More (FloorStyler Remix) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Big boom bass er braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Big boom bass er braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Oh Yeah, i know. Digger vokalen i starten , men melodien er også råtøøøfff! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ingen som likte DaintySquire? Han er en av mine personlige favoritter fra norge Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ingen som likte DaintySquire? Han er en av mine personlige favoritter fra norge Jo jeg likte han, men jeg syns han har bedre sanger under sitt andre alias: SoulClubbers. Gode atrister fra norge etter min mening: (Uhort,Urørt,Lydparken.com...osv) N-Traxx/C-Storm DJ Prosion Lasj Dreamsplash Dancebangerz SoulClubbers Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som gidder å slenge opp noen dance, house, electro hva det måtte være som er take off ? elller bare heavy digg å høre på ? I likhet med Klaas Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Søk på Dj Steni på urørt Han eier på melodier. men han har ikke så mange sanger enda. Kjenner han også XD Fra diskusjon da vel og merke Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vet ikke om den har blitt postet før.. har ikke akkurat kikket gjennom hele tråden... Men en låt jeg synes er litt stilig om dagen er : John Keys feat Reshurn - Read my mind Nå får jeg tråden i mine innlegg også Gull Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hvis du lurer på om 1 låt har blitt postet før så bruk søkeknappen. Prezioso Feat. Marvin - Survival (Dj Manian Vs Tune Up! Remix) Rollergirl - dear jessie Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Søk på Dj Steni på urørt Han eier på melodier. men han har ikke så mange sanger enda. Kjenner han også XD Fra diskusjon da vel og merke Sorry, glemte han. han har jo også noen prosjekter på gang: Soundbreakerz og Dreamstylerz Inc. Du finner de på sidene nevvnte sider. Endret 30. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 "lobo ismail - one more night" er verdt å laste ned! Ligger forøvrig på RL vol 9. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jim & Steni - Jenta i Mitt Liv (Full Version) den er bare dritt RÅÅÅÅ!! Lobo - One More Night (Freddy Hawk Remix) Barthezz - On The Move (Penta P Remix) Sten F - Turn Around Boosterz Inc - Once Of A Kind (Splash Remix) Niklas J - Den Varsta WoW Buggen Clubbticket - Believe In Love Drop Kickz - Clap It (Silver Nikan Remix) Manu LJ - Heaven (Silver Nikan Refreshing Remix) P.DJ feat Lizzy B - Funny Day (Silver Nikan Remix) Endret 1. desember 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Dan-J! http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=120451087 DayDream! http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=77955601 Dj Steni / Sten F. http://myspace.com/stenfmusic http://www.uhort.no/artist/stenf Endret 1. desember 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som gidder å slenge opp noen dance, house, electro hva det måtte være som er take off ? elller bare heavy digg å høre på ? I likhet med Klaas Sjekk housetråden. Det heter "har en god takeoff" foresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå