andyboy92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 DJ Shrek - How Long Paryheadz - Stop Loving You (Alex Beat DJ Hands Up Remix) LX System - Crying Soul Robyn - With Every Heartbeat (DayDream Radio-Mix) Dougal & Gammer - Tell Me A Story (Sy & Unkown Remix) Candy Crew - Big Big World (Boosterz inc remix) Aycan - Seduced (Central seven Remix) Prima Donna - Lucky Star (Raaban Inc vs Dj Vanilla Star Remix) DJ Popp Vs Dj Star - You My Love And I (Radio Edit) Crazy Ravers - Wonder (Pure Dust Remix) Wavetune - Energy (Flashtune Remix) Lacuna - Celebrate The Summer (Partystylerz Remix) Diamond Boy - Thinking About You (Splash Vs Zola Remix) Die Vinylvoyeure - VVVV 2007 (Penta P Remix) Soundflower - Back 2 You (Stagediverz Remix) MelTrance - Emotions (Flastune Remix) Brian Ice - Talking To The Night (DJ Roxx Remix) Mysterio - Celebrate (Steve Twain Remix) Flip N Fill - Field Of Dreams (Boosterz Inc Remix) Groove Coverage - 21St Century Girl (DJ Satomi Vs Pure Dust Remix) Hands Up! Warriors Vs Kiddez - All Night Long (Original Mix) Hitman - Dreams (Cascada Remix) Hypersnap - Pirates Dance (Radio Mix) Marhz Inc Feat Boosterz Inc - Lights Are On (DJ Scott E Remix) Minozza Inc - Running From The Rain (Freddy Hawk Remix) Special D - Here I Am (Reico Remix) Sugar Twins Feat Marcie - Living in A Mystery (Club Mix) Weddboy & DJ Komer - Po Prostu Milosc (Squarex Remix) Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det ingen som har noen nye sanger? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Delaction - Free radical Dreamline - Angel Second try - Primary desease Enjoy ;D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Signalrunners - Corrupted. Likte vokalen på låta. Endret 11. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Speedysiri Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvem er det som synger lucky star? går sånn her: never ever been to paradise no never ever let this magic die and now I know never ever been to paradise never ever seen those angeleyes no never ever let this magic die no matter where you are you are my lucky star......... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Interphace - Fly Away (Extended Version vs TC Speed Edit) <3 Scooter - The question is what is the question Hvem er det som synger lucky star? Karma? Mario Lopez? Lenge siden jeg har hørt den nå http://www.google.no/search?hl=no&q=%2...3%B8k&meta= Endret 13. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvem er det som synger lucky star? går sånn her: never ever been to paradise no never ever let this magic die and now I know never ever been to paradise never ever seen those angeleyes no never ever let this magic die no matter where you are you are my lucky star......... Killa Deejays Feat Sarah - Lucky star Attentio Vs 2men - Lucky star (Lockhard Vs Incoming Remix) Prima Donna - Lucky star (Raaban Inc Vs DJ Vanilla Star Remix) Håper du finner den du leter etter. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 San Danielle - Dream Of You (Nomansland Edit) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Interphace - fly away Interphace - Dr. Feelgood Interphace - Rhythm Of The Night Må si at Interphace virkelig er god på dette Den fly away får meg til å få frysninger :o Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 noen osm vet om noen gamle hitter som har blitt omgjort til kule dance sanger?? som f.eks blinded by the light Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 alt det topmodelz har laget er remixer. Funkstar deluxe Royal gigolos er nok flere men kommer ikke på fler i farten. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nærmest alt det Master Blaster lager er gamle hiter som er omgjort til Dance Mine favoriter Master Blaster Feat Rachel Hewitt - Walking In Memphis (Master Blaster Club Mix) Master Blaster - Can Delight I tillegg også Penta P en genial versjon av Walking In Memphis Håper du finner noe du liker Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Interphace har også gamle dancehitter ^^ Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Meloshooters - Hot Jumping Bumper Style (Picco Remix) Meloshooters - Hot Jumping Bumper Style (Radio Edit) Boosterz Inc - Whooo! (Splash Remix) LX System - Check The Sound Raveboy - Get Up 4 Dancecore (Rob Mayth Vs Pimp Code Remix) Cascada - What Hurts The Most (Extended Version) Endret 18. november 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bare for å si min mening: Boosterz inc er latterlig dårlige.. jeg kjenner de faktisk i real life og de eier ikke sans for melodier Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bare for å si min mening: Boosterz inc er latterlig dårlige.. jeg kjenner de faktisk i real life og de eier ikke sans for melodier Syns Boosterz Inc er bra jeg, men Splash som har laget den versjonen eier hardt. Kult at du kjenner dem i virkeligheten, men gidder du å si meg hvor de kommer fra har alltid lurt på det :!: Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Østlandet et sted. Skien vis jeg husker rett. Boosterz inc er en litt spredt gruppe som jobber sammen på lans osv tror jeg Har i alle fall et par av de på msn Sjekk ut Daintysquire på urort! evt bare google Daintysquire finner det med en gang sjekk også Soulclubbers, samme fyren. Veldig bra trance/dance/techno! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Veldig bra trance/dance/techno! Bra du vet forskjellen Gi meg titlen på en techno-låt så skal du få en kake av meg Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Justin Berkovi - I can feel the sound GIVE ME A CAKE NOW! Endret 19. november 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Partyblazter - Chance 2 Dance (Splash Remix) Eid Sang Partyblazter - Crash The Party DayDream - Million Miles (Radio Cut) OverDrive Division - Paradise (Ray-Clubb Remix) DJ Carpi - The Power Of Pleasure (Zone Breaker Remix) Sun Yan Zi - Yu Jian (Steve Twain Edit) Bermuda Lovers - Tell Me Your Secret (Basslovers United Remix) Kan også andbefale Dance2Trance albumene de ligger på ***** Håper du Liker noe av det Endret 21. november 2007 av Skagen Sensurert grunnet retningslinjene #8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå