TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker veldig Godt DJ Mangoo men han har vel ikke gitt ut noen plater enda? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kindervater Feat Nadja - Everytime You Need Me Franky Tunes - Talk About Your Life Dizkodude - Open Your Mind Dj Merlin & C-Bass - Trancemission <3 Kato - My House MYPD Feat Liz - Youre Not Alone (Micha Moor Remix) <3 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kindervater Feat Nadja - Everytime You Need Me (Sunloverz Remix)Franky Tunes - Talk About Your Life Dizkodude - Open Your Mind Dj Merlin & C-Bass - Trancemission Kato - My House MYPD Feat Liz - Youre Not Alone (Micha Moor Remix) <3 Fixed Her kommer noe kommers-house: Topmodelz - Your Love (Limelight Remix) 2-4 Grooves - Writing On The Wall Royal Gigolos - Girls Just Wanna Dance Andrew Spencer - To Be With You Groovestylerz - Proove Your Love Endret 9. mars 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva mener du? Liker originalen, ikke glem også denne mixen. Kindervater Feat Nadja - Everytime You Need Me (Rocco Vs Bass T Remix) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva mener du?Liker originalen, ikke glem også denne mixen. Kindervater Feat Nadja - Everytime You Need Me (Rocco Vs Bass T Remix) Har en større fetish for house. Handz Up spiller jeg som regel kun på fest... Men Fragmas originale Everytime You Need Me er best (spesiellt Above & Beyond remixen!) Lenke til kommentar
Saikooo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Her er noen sinnsykt bra sanger=) (Syns jeg da;)) Milk Inc - Run Michael Woods - Solex (Close to the Edge) (Radio Edit) *ELSK* <3<3 Starstylers ft Michy - Keep On Moving Special D. - Come with me (Single Edit) Velvet - Fix Me (Single Edition) Infinity - Naked In The Rain Masterboy - Get It On Infernal - Self Control Ian Van Dahl - Just A Girl Aquarius - Sex Is Not The End Beattraxx - Pulesangen Blumchen - Herz An Herz Datura - Will Be One Despina Vandi - Opa Opa DJ Bobo feat. Irene Cara - What A Feeling (Dance Mix) DJ DizZY - Love (BreakBeat Mix) DJ Encore - I See Right Through To You <3<3 DJ Mangoo - Euro Dancer DJ Markski - I See Right Through To You <3<3 Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sliver Nikan - When I Close My Eyes (Vocal Club Edit) Van Der Karsten - Beat The Drums (Blackslash Vs Mikkas Remix) Topmodlez - When You Are Looking Like That (Rob Mayth Remix) 2 Vibez - Life Is Hard (Radio edit) The Real Booty Babes - Played A Life (Kidervater Remix) Overland Feat kimmy - You Make Me Feel Good (Dream Guardians Remix) OverDrive Division - Paradise (Ic3m4n Remix) OverDrive Division - Paradise (Bass UP! Remix) Manian - Hold You Tonight (Rob Mayth Remix) Marc Korn Feat Chelsea - Touch The Sky (The Hitmen Remix) Liz Kay - True Faith (Manox Remix) Butterfly - Still The One (Kindervater Remix) Bazzpitchers - Dooh Dooh (Manox Remix) Code Red - 18 (Dan Winter Remix) Barracuda - I Will Love Again (Age Pee Remix) Azora - The Heartache Alex C Vs Y-Ass - Sweetest Ass In The World (Flip N Fill Remix) DJ Roxx - Jumping And Pumping (Radio Edit) Basslovers United - Get Back Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mye bra der! Elsker The Hitmen sin stil. Kan forresten anbefale tre "nye" fra Cascada: Cascada - Fade Cascada - Dream on Dreamer Cascada - Holiday Den siste er en morsom overaskelse! Remix av vår egen Venke Knutson's "holiday"! =P Låtene er visstnok med på "Perfect Day", men bare på den amerikanske versjonen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Audrey - Take My Dreams (Radio Mix) Colonia - Sexy Body (Er vel kanskje ikke akkurat dance, men ...) Ducky Duck - Ducky Duck (Extended Mix) ^^ Clow-S - Tell Me Why Jazmine - Makes Me Go Mmm DJ Plocx - Raindrops (Original Mix) Mike Noize aka Konrad W - Come Back 2008 (Radio Edit) DJ Splash - A Beautiful Day Galaxy 68 - DJ Play My Song (Flowtex Radio Edit) Jeckyll & Hyde - Freefall (Radio Edit) Bangbros - I Engineer - <3 Sånn cirka? Kjapp gjennomgang av playlist. Endret 23. mars 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da er det på tide med noe fra meg i denne tråden: Dj Antoine - This time (Klaas remix) Mauro Picotto - Komodo Booty Luv - Boogie 2night Dj Satomi - Waves Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Crazy Loop - Crazy Loop. ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Siden sommeren er på vei: Klubbingman - Magic summer night (Cascada vs. plazmatek remix edit)+ phalanx mix Siria - Endless Summer DJ Sammy - Boys Of Summer Blister - Summertime Canarias - Endless Summer Lacuna - Celebrate The Summer (Rave Allstars Remix) <3 Scooter - Endless Summer - klassiker! Og til slutt min personlige favoritt Aquagen - Summer Is Calling Lenke til kommentar
Schappi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg skal ha et lan om et par uker nå, og lurte på om jeg kunne få noen tips til noen fete dance sanger som passer til LAN? Jeg er ikke så veldig mye på diskusjon.no, så det hadde vert fint om dere kunne sende meg en mail med listen, eller bare en mail om at du har lagt ut et svar, så jeg kan stikke en tur innom. Litt info: Lanet skal holdes i et passe stort lokale, med helt syke høytalere. Det skal vare i ca 48t, men det blir nok ikke konstant musikk;) Mailen min er: [email protected] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kjøp hard dance mania fra cdon.com, du finner mye bra der. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Karen Danzig - Hurry Know (Jorg Schmidt Remix) Issue Feat Keira Green - Open Your Eyes (Original Mix) De er gode sanger Endret 29. april 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Mamboo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dere må høre J&R Project - Keep it up. Kan ikke sitte stille til denne sangen! Lenke til kommentar
tolan Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Karen Danzig - Hurry Know (Jorg Schmidt Remix)Issue Feat Keira Green - Open Your Eyes (Original Mix) De er gode sanger Konge Andy. Ny sang: Estella-Choose Your Destiny (Freddy Hawk Remix Edit) God den. finner den på technorocker.info Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Aldri vært innom denne tråden før, men ser at all favorittmusikken min er blitt nevnt her Skal se om jeg kommer på noen sanger som ikke er nevnt her. Lenke til kommentar
M..D Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Fått smaken for Lightstorm i det siste. Noen andre som har hørt om han? Se filmen hos Youtube Er vell kankje mer i thecno sjangeren:P Men jeg håper dere setter pris på de likevell:p Endret 26. mai 2008 av M..D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Baby Alice - Pina Colada Boy (Silerroom RMX) Skikkelig sommerlåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå