TanglewoodD Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann, nå er jeg passe lei av det meste av mobiler. Har en SE w800i, og en K750i , begge er joystikkene ødelagte på. W800-en går det å ta den til begge sidene, og opp, men dårlig ned, K750i-en er helt ødelagt. Reagerer ingenting, verker inn, opp , ned, til sidene. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse telefonene mine uten og sende de på verksted ? - Særlig K750i`en. Jeg har ikke noe forsikring eller garanti på de. Alle innslag, tusen takk ! FirstPrice @ Out Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du er nok ikke den eneste som sliter med joystikken på SE telefoner.. Alle vennene mine som har SE sliter også.. Hva med å droppe mobil med joystikk neste gang?.. Jeg kjøper ikke mobiler med joystikk, så jeg slipper da det problemet. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Skrev en lite innlegg her om dagen, kan ikke skade å lese det i hvert fall. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=658439 Endret 5. november 2006 av Xpi Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) OK, tusen takk xpi, men som sagt, den skal ikke leveres til et verksted. Hva heter de skruene som er bak i telefonen, det er ikke unbraco, ikke stjerne eller flatt, men er en super stjerne For på K750-en er den heelt død, ingenting fungerer. Jeg tror den rett og slett kan ha dotti ut på et sett og vis. Men hvordan er det de reparerer slike telefoner ? Lodder sammen og slenger sammen eller nye kort osv i telefon ? Altså, hadde jeg selv valgt , hadde jeg nok ikke kjøpt SE med joystikk, jeg fikk K750i en fra bror min, den er jo som ny, men joystikken var ødelagt. W800i-en kjøpte jeg fra en kamerat for 400kr. Endret 5. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 OK, tusen takk xpi, men som sagt, den skal ikke leveres til et verksted. Hva heter de skruene som er bak i telefonen, det er ikke unbraco, ikke stjerne eller flatt, men er en super stjerne For på K750-en er den heelt død, ingenting fungerer. Jeg tror den rett og slett kan ha dotti ut på et sett og vis. Men hvordan er det de reparerer slike telefoner ? Lodder sammen og slenger sammen eller nye kort osv i telefon ? Altså, hadde jeg selv valgt , hadde jeg nok ikke kjøpt SE med joystikk, jeg fikk K750i en fra bror min, den er jo som ny, men joystikken var ødelagt. W800i-en kjøpte jeg fra en kamerat for 400kr. 7222670[/snapback] Kalles torx, torcks, torcx eller noe i den duren. Vet ikke hvordan det skrives. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De fåes kjøpt på Clahs Olson Lenke til kommentar
Pace Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Min joystick var åsså dårlig en stund har hatt telefonen i halvannen år nå sprayet med elektro spray nedi joystikken uten å ta av noe den ble som ny etterpå ikke et feilslag på sticka etter d:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå