Gå til innhold

SE K750i joystikk

Anbefalte innlegg

Heisann, nå er jeg passe lei av det meste av mobiler.

Har en SE w800i, og en K750i , begge er joystikkene ødelagte på.

W800-en går det å ta den til begge sidene, og opp, men dårlig ned, K750i-en er helt ødelagt. Reagerer ingenting, verker inn, opp , ned, til sidene.

Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse telefonene mine uten og sende de på verksted ?

- Særlig K750i`en.

Jeg har ikke noe forsikring eller garanti på de.

Alle innslag, tusen takk !

FirstPrice @ Out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, tusen takk xpi, men som sagt, den skal ikke leveres til et verksted.

Hva heter de skruene som er bak i telefonen, det er ikke unbraco, ikke stjerne eller flatt, men er en super stjerne :p

For på K750-en er den heelt død, ingenting fungerer. Jeg tror den rett og slett kan ha dotti ut på et sett og vis.

Men hvordan er det de reparerer slike telefoner ? Lodder sammen og slenger sammen eller nye kort osv i telefon ?

Altså, hadde jeg selv valgt , hadde jeg nok ikke kjøpt SE med joystikk, jeg fikk K750i en fra bror min, den er jo som ny, men joystikken var ødelagt. W800i-en kjøpte jeg fra en kamerat for 400kr.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
OK, tusen takk xpi, men som sagt, den skal ikke leveres til et verksted.

Hva heter de skruene som er bak i telefonen, det er ikke unbraco, ikke stjerne eller flatt, men er en super stjerne :p

For på K750-en er den heelt død, ingenting fungerer. Jeg tror den rett og slett kan ha dotti ut på et sett og vis.

Men hvordan er det de reparerer slike telefoner ? Lodder sammen og slenger sammen eller nye kort osv i telefon ?

Altså, hadde jeg selv valgt , hadde jeg nok ikke kjøpt SE med joystikk, jeg fikk K750i en fra bror min, den er jo som ny, men joystikken var ødelagt. W800i-en kjøpte jeg fra en kamerat for 400kr.

7222670[/snapback]

Kalles torx, torcks, torcx eller noe i den duren. Vet ikke hvordan det skrives.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...