DaJev Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei! jeg prøver å lage en nedtellingsside, men problemet er at. Antall dager blir regnet ut av php, mens resten av teksten er html. $days + "dager til kampen starter" men jeg vil gi farge og gjøre $days variablene stor. Dette vil jeg ikke ha 56 dager til kampen starter dette vil JEG HA 56 dager til kampen starter her er koden min <?php $target = mktime(0, 0, 0, 11, 28, 2006); $today = time (); $difference =($target-$today); $days =(int) ($difference/86400); print "$days"; ?> Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva med: PHP echo "<span style=\"color:red;annen css her;\">" . $days . "</span>"; Dette skal vel funke Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) herlig. men hvor finner jeg en liste over forskjellige css'er. er ganske newbie på dette området. css size trenger jeg også edit: glem det. takk skal du ha.. google hjelper meg videre. Endret 5. november 2006 av DaJev Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Du finner vel det meste du trenger her: http://w3schools.com/css/css_font.asp Ellers så kan jeg fortelle at "font-size: Xpx" forandrer størrelsen. Ikke glem ; mellom de forskjellige css verdiene! "color:red;font-size:20px". Endret 5. november 2006 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå