catocontrol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ble helt forskrekket når jeg "fremkalte" dette bildet fra minnebrikken... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Oi,sann .Syns dette var et veldig spesielt bilde,ganske orginalt.Skarpt og klart. Men sånn personlig var det ikke så mye over dette bilde.Helt greit. Endret 5. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Oisann, ikke rart jeg føler kattetunger er sandpapir! Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 takk takk:) det var egentlig bare for å vise hvordan kattetunger egentlig ser ut:) Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Morsomt bilde! Måtte humre litt da jeg så det Men kanskje bildet hadde blitt enda bedre hvis du hadde skrudd opp fargene litt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hehe, stilig! Visste ikke de var såpass detaljerte de tungene Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Kul tunge Nesten som en hårbørste, kanskje derfor de bruker tunga når de grer seg... Endret 5. november 2006 av RC1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå