Fotofashion Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 click images tatt med s5600, ganske fornøyd med resultatene selv Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Spesielt kranen var stemningsfull og spennende. Brua var også flott synes jeg. Båtene var litt intetsigende og det siste bildet forstod jeg ingenting av. (kanskje litt for kunstnerisk for en enkel sjel som meg?) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Kunstneriske bilder ja,ganske tøft det her.Likte godt det med kranen.Flotte farger.Skarpt og klart.Gode kveldsbilder. Trondheim er jo flott by det. . Du er fornøyd med bildene,det bør du vær. Endret 5. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg ville justert litt på brightness, slik at det mørke ikke blir så grått. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 takker angående å gjøre dem mørkere så er jeg ikke helt enig.. prøvd å fått fremkalt slike bilder hos fotoforhandler og det blir som regel alltid 10-15% mørkere. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ah, solsiden er mitt favorittsted å promenere her i Trondheim, og du har virkelig fanget stemningen godt. Bildene med kranen og brua kunne jeg faktisk tenke meg å ha i stua. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Ah, solsiden er mitt favorittsted å promenere her i Trondheim, og du har virkelig fanget stemningen godt. Bildene med kranen og brua kunne jeg faktisk tenke meg å ha i stua. 7222478[/snapback] bare si hva du er villig til å gi for den det så kan jeg bestille trykk hehe. ja solsiden er utrolig flott, og vi har mange fine steder her i byen som ikke er forskett nok. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 bildet av blomsterbrua er fint og lyst, men det kunne vært enda bedre. et trangere utsnitt, kanskje også kommet nærmere selve brua ville ha gjort seg. slik det er nå ble det litt mørkt øverst. kutt litt mer og se hva som skjer. bildet av krana har potensiale med tanke på lyset på bommen, men komposisjonen er ikke så spennende. krana er midt i og det skjer lite. prøv et trangere utsnitt med krana nederst til høyre, da blir du kvitt den heller kjedelige høyredelen av bildet evt. gå ut og ta bildene igjen. solsiden av havna generelt kan gi mange fine bilder Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 flotte bilder! bildet av brua ligner endel på et jeg tok for 2 år siden: http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=137627 ikke så dum idé med det siste bildet (føttene), men de tre bildene var litt for like, du burde utvilket det litt mer (innført noe mer spennende enn kun føttene på samme person). prøv f.eks. med føttene hos ulike personer.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 takk for konstruktiv kritikk anderfo.. tøff versjon, likte blåtonen du har skapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå