Gå til innhold

Anbefal Nintendo DS spill

anaconda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen anbefale noen gode Nintendo DS spill?

Jeg har Super Mario 64 DS og New Super Mario Bros.

Noen som vet når zelda kommer til DS?

7221848[/snapback]

Bare noen subjektive forslag. :)

Gode titler som er ute nå, disse anbefaler jeg ut fra å ha spilt dem selv:

---

Advance Wars DS

Kirby Power Paintbrush

Castlevania: Dawn of Sorrow

Phoenix Wright: Ace Attourney

Mario Kart

Og noen lovende titler som iallfall jeg venter spent på:

---

Castlevania Portrait of Ruin

Yoshi's Island DS

Final Fantasy III DS

Contact

Gunpey

Elite Beat Agents

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Zelda kommer nok ikke før en gang ut på nyåret. Men det er heldigvis mange andre spill å spille imens :)

Kan anbefale Castlevania, Mario kart, Metroid prime hunters, Tetris online, Tony hawk, Sonic rush og Clubhouse games utfra de spillene jeg har.

I tillegg er godbiter som Animal Crossing, Brain age/training, Wario ware, Nintendogs, Kirby, Resident evil, Phoenix wright, Advance wars, Starfox, Meteos, Trauma center, Viewtifull Joe og Mario and Luigi på markedet.

De DS-spillene jeg ser mest frem til i år er Yoshi's story DS, Castlevania: PoR, FF3 og muligens Elite beat agents.

Lenke til kommentar
Zelda kommer nok ikke før en gang ut på nyåret. Men det er heldigvis mange andre spill å spille imens :)

Kan anbefale Castlevania, Mario kart, Metroid prime hunters, Tetris online, Tony hawk, Sonic rush og Clubhouse games utfra de spillene jeg har.

I tillegg er godbiter som Animal Crossing, Brain age/training, Wario ware, Nintendogs, Kirby, Resident evil, Phoenix wright, Advance wars, Starfox, Meteos, Trauma center, Viewtifull Joe og Mario and Luigi på markedet.

De DS-spillene jeg ser mest frem til i år er Yoshi's story DS, Castlevania: PoR, FF3 og muligens Elite beat agents.

7221975[/snapback]

Portrait of Ruin er vel utsatt til neste år så vidt jeg veit. I tillegg til FFIII kommer jo Children of Mana ut i disse dager. Skal vist være bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...