aceyalone Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kan ikke vise bilder på internett o.l. Hmm, eksempel: Vis du poster en ny topic, så ser jeg ikke smileyene, bare ruter med en firkant og noen figurer i, og så står det "smilie". Dette skjer også på alle andre bilder på internett, og jeg må høyreklikke å trykke "Vis Bilde" på ALLE bildene. Noen som vet hva dette kommer av? på forhånd takk Lenke til kommentar
Loko Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hvis du tilfeldigvis bruker opera så er det noen valg oppe i høyre hjørne hvor mn kan velge hva som skal vises . Der kan feks innstilling stå på ikke vis bilder. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
aceyalone Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Bruker vanlig explorer. Har akkurat formatert maskinen, å har installert en heller tvilsomm driver til mitt ATI Radeon 9000 (vet ikke hele navnet ), lurer på om dette kan ha noe med problemet å gjøre. Får også opp noen "feilmeldinger" der det står om en "chgif". (Noe lignende hvertfall.) Kan dette ha noe med feilen å gjøre? Lenke til kommentar
aceyalone Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 haha, det var noe så teit som at "Vis Bilder" på "Verktøy -> Alt. for internett -> Avansert" ikke var huket av beklager, er kanskje litt dumt, men er ikke noen pc wizzkid men småteit at den var disabled ved installasjon av windows xp da takk for svar anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå