Betenkt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har instalert Winamp for en god stund tilbake men ikke med video-støtte. Nå vil jeg gjerne ha det men hvordan kan jeg det uten at jeg må reinstalere Winamp? Vil ikke skifte farge-drakt på nytt og laste inn musikken i Libary igjen. Noen forslag til løsning? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er du sikker på at du vil bruke den til video? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Installer på nytt, du vil ikke miste noe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) edit: dobbelpost. Endret 5. november 2006 av Rakib Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sikker? Ok! Vil bruke det pga. Media Libary. God orden da vettu. esuten er det fin for lasting av filmer og musikk på mp3 (får Creative Zen Vision:M neste helg ). Sånn BTW hvilket format bør jeg rippe i? Prøvde WMA (kjenner ikke så mye til accPlus) men det ble helt j**** resultat. Skal prøve igjen nå men hva foretrekker dere? Endret 5. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Pleier å rippe med mp3 formatet, fungerer med de fleste spillerne. Men bruker ikke winamp til slikt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 MP3 fungerer ikke uten PRO. Hvilket program bruker du? Winamp søker automatisk nettet og setter på riktig artist, tittel og cd-navn automatisk samt adder til libary... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 For diverse programmer så kan denne linken være grei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...s=programmer.no Men jeg bruker audiograbber. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) For diverse programmer så kan denne linken være grei: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...s=programmer.no Men jeg bruker audiograbber. 7221977[/snapback] HMM! Dette var jo bra da Prøvd det før men viste ikke at man kunne hene info om plata på nettet. Lager programmet en spillefil kalt temp? Fant plutselig en "temp" fil jeg ikke får slettet fordi den brukes i et annet program (og jeg bruker den ikke). Ligger i mappa Audiograbber skulle brenne til.... EDIT: Nice style på forumet nå! Hele boardet er blitt bredere Endret 5. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå