uranus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei! Dere har sikkert sett trailerene for Forbannelsen 2 på tv. Der bruker de en ekkel lyd ved scene skifte, og den lyden skulle jeg gjerne brukt til noe. Er det noen som har denne lyden? Takk! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ingen som har den? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den "dunk" lyden du er på jakt etter? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ja asså den litt skumle da, som er ganske ekkel Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Grudge 2? Den du mener? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja det er den ja. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kan skaffe den til deg.. men da må du vente til jeg får den på dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå