Gå til innhold

Tony Hawk's Project 8 VS American Wasteland?

hmz

Anbefalte innlegg

Kommer nok til å forhåndsbestille Tony Hawk's Project 8 nå, etter mange timer med spilling av demoen. Digg spill :D

Men hva med Tony Hawk's American Wasteland? Er ikke det noe å anbefale? Syns det virker morsomt å ha muligheten å sykle o.l.? Noen som vet hvor det går an å laste ned evt. demo til 360? Har lyst å prøve dette også, men syns bare jeg har lest et par komentarer som ikke er postitive til spillet :tease:

mvh hmz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synest eg THPS3 og 4 er dei beste spela i serien så langt. American Wasteland var på ingen måte dårleg, men eg synest det har blitt for mykje fokus på andre ting enn det å få poeng og ta triks, som å samle x antal gjenstander i løpet av eit minutt.

Eg rundspelte heile spelet, fullførte på Easy, Medium og Hard i løpet av juleferien i fjor, timesvis med morro. THP8 skal eg kjøpe til PS2, er blitt ein tradisjon med eit nytt TH-spel til jul. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

THPS2 og 4 er de helt klart beste etter min mening, 1 og 3 går bra de og.

Som "fæn" av serien var derfor THUG1+2 (da spesielt 2!) veldig skuffende, da jeg trudde jeg hadde handla skatespill.

Wasteland var i så måte en herlig tilbakekomst (i første omgang) da fokuset var flyttet noe fra å bare gå rundt og ødelegge ting, og begynt å inneholde deler elementer av skating igjen, som var årsaken til at jeg likte serien.

Dessverre var Wasteland, til tross for mange fine nyheter, et altfor lett spill. Jeg spilte på hardeste graden og det var runda kort tid etter jeg handla det. En liten replay value er det selvfølgelig i å skulle fullføre alt, men jeg synes spillet var altfor lett.

Her har Project 8 bedret seg, og jeg fikk litt god gammel TH-stemning av å spille det. Dessverre er det nok en gang et element som gjør at gleden blir kortvarig; når story mode er runna er det så godt som ingen ekstra unlockables eller annen motivasjon for å fullføre 100%. Det ble fort en demper da jeg skjønte dette

Dog skal det sies at jeg spiller det på vanlig xbox, nextgen-versjonene er kanskje litt bedre her?

En kul ting de har med her er at gaps er blant måla man gjør i story mode, og ikke bare en ekstradippedutt. Å ha classic mode som eget mål i story mode var også en finfin ting :)

Målene man skal oppnå kan bli noe repeterende (litt for mange mål går ut på å grinde en ferdigdefinert line IMO, selv om det er artig når man får til hele linja. To mål på hvert brett om dette blir litt mye).

Jeg vil mene det er det beste spillet i serien etter at de slutta med Pro Skater, men helt der oppe med Pro Skater er det ikke. En ting jeg savner fra Pro Skater er å spille Story moden (eller karriere, whatever) med skaterne i spillet, og ikke bare en CAC, med forskjellige unlockables for de forskjellige spillerne. Burde la seg gjøre, det funka jo flott på psone.

Det eneste framskrittet siden THPS4 slik jeg ser det er flatlandtricksa.

Ikke no så moro i TH som å leke Rodney Mullen :)

De har fjerna THUGidiotiet hvor spillet bare var å gå rundt som idioten Bam Margera og ødelegge ting, det er en fin ting.

Det neste de kan gjøre er å fjerne den teite storygreia og bringe tilbake THPS, med masse oppgaver, og masse unlockables. Bruk THPS4 som mal :)

Lenke til kommentar

Fikk meg Project 8 idag og har spilt litt. Herregud så jævli bra. Endelig tilbake til det gamle og mye av det overdrevne er vekke. Meget, meget, meget bra så langt!

Wasteland var ikke noe særlig i mine øyne og jeg er en stooor T.H fan! Har spilt alle og må si at dette skuffet ganske stort.

Kjøp P8 og skipp lett over Wastland

Lenke til kommentar
Fikk meg Project 8 idag og har spilt litt. Herregud så jævli bra. Endelig tilbake til det gamle og mye av det overdrevne er vekke. Meget, meget, meget bra så langt!

Wasteland var ikke noe særlig i mine øyne og jeg er en stooor T.H fan! Har spilt alle og må si at dette skuffet ganske stort.

Kjøp P8 og skipp lett over Wastland

7297988[/snapback]

Prøvde du demoen? Åssen er det med hakking/FPS på fullversjon i forhold til den?

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Ikke prøvd noe demo, men første som skjedde når jeg skulle spille var oppdatering. Hakker ikke noe her, så vidt jeg har fått med meg.

Krevende spill dette her. Herregud.. slått mye i vegger og bord allerede. hehe

7298370[/snapback]

Ja poppet opp en oppdaterings melding hos meg ogsaa...

like greit aa bare oppdatere saa er man ferdig med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...