John-Abruzzi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei....jeg trener for og bli stor....jeg trener slik "Sets of six to twelve repetitions develop a balance of strength, muscle size and endurance." men jeg lurer på kor mye % av rm skal eg ha, skal jeg trene med sakte eller hurtige rep. og hva og hvordan er dette pumpet jeg leser mye av? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis du trener for å bli stor ville jeg anbefalt deg å gå ned på sets til 3-4 og reps til 6-8. Reps bør taes sakte og kontrollerte, dette for å bygge eksplosiv styrke og volum! Hehe, ja, pump er en morsom ting ja... Det er det du ofte får etter å ha trent en muskel godt, altså volumet på muskelen blir større en kort tid! Hvis du skjønte... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mange gode tips, artikler og programmer her: http://www.treningsforum.no/article/programmer.php Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hvis du trener for å bli stor ville jeg anbefalt deg å gå ned på sets til 3-4 og reps til 6-8.Reps bør taes sakte og kontrollerte, dette for å bygge eksplosiv styrke og volum! Hehe, ja, pump er en morsom ting ja... Det er det du ofte får etter å ha trent en muskel godt, altså volumet på muskelen blir større en kort tid! Hvis du skjønte... 7226289[/snapback] detter er fint...men med tanke på vekt hva da? tenker på % av rm...hvor lang pause ect...... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ta så mye vekt på at du kjenner du nesten ikke klarer, men bare så vidt klarer det siste repet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå