hiddendepths Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) hei. har en feil med en W810i. jeg kan ikke slå på telefonen, hvær gang jeg trykker på p¨-knappen står telefonene og blinker i hvitt på displayet. fra dær kan ikke tlf slåes av og det må brukes en hjemmesnekkret metode. nemli jeg må dra ut batteriet. alt dette skjedd e etter jeg overførte noen mp3 filer til tlf. jeg stengte strømmen til tlf før jeg tok ut usb-kabel. så jeg skjønner ikke hva som er problemet. noen som vet hva som er feil? Endret 5. november 2006 av hiddendepths Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=19 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 post i mobil og PDA kategorien er du snill Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 da må en moderator komme til iunnsettning og flytte dette topicet til rette plassen. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 *Rapportert* ... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har du prøvd å starte telefonen uten minnekort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå