Aetius Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det har skjedd noe føkk med en som joinet partyet mitt i NWN2 enspillerdelen, og jeg tror jeg kan fikse det ved å sparke ham ut av partyet og heller la noen andre joine meg senere. Men hvordan blir jeg kvitt fyren? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøv å holde inne venstre eller høyre musknapp til du får opp en liten meny. Gå så til "party commands" eller.no. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan prøve å snakke med han, og så disse han, men det går mest sansynelig ikke. Hvor langt har du kommet? Hvis du har fått muligheten til å velge partymembers kan du jo bare la vær å ha han med. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Prøv å holde inne venstre eller høyre musknapp til du får opp en liten meny. Gå så til "party commands" eller.no. 7221648[/snapback] Funker ikke. Å sparke ham ut er ikke et alternativ på menyen. Problemet er at spillet henger seg hver gang jeg forsøker å level-up akkurat han fyren. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøv å holde inne venstre eller høyre musknapp til du får opp en liten meny. Gå så til "party commands" eller.no. 7221648[/snapback] Funker ikke. Å sparke ham ut er ikke et alternativ på menyen. Problemet er at spillet henger seg hver gang jeg forsøker å level-up akkurat han fyren. 7221859[/snapback] Kan jo prøve å ta livet av han Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ja, det virker som om det er enten det, eller være belemret med ham helt til Neverwinter, uten å la ham levelup. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Eneste stedet jeg vet er i tavern i docks district der alle party NPCer holder til når de ikke blir brukt. Når man drar derfra så kan man velge party members. Eller hvis man får tilgang til en ny party member of party er på 4. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skulle selv likt å vite hvordan man kan "sparke" folk ut av gruppen, om det er mulig. Så en post på det offisielle forumet om det, men finner den ikke igjen nå. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Når man kommer til Newerwinter kan man velge å sette igjen folk på en bar der, det er bare i begynnelsen av spillet man blir tvunget til å ha de med, noe som jeg synes er en god idee med tanke på introduksjon til spillet og dets funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå