Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen har faktisk lagt meg til Så koselig Når jeg komemr hjem skal jeg printe ut hele lista og legge til alle Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Noen har faktisk lagt meg til Så koselig Når jeg komemr hjem skal jeg printe ut hele lista og legge til alle 7249276[/snapback] Lettere å bruke klipp- og limmetoden på xbox.com - se første post...! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) hellois.. kjøpte meg xbox 360 på den nye elkjøp butikken i går...sto en time i kø på grunn av alle folka,,det var kaotiske tilstander.. menmen..det var vel verdt det.. gears of war er i bestilling og gamertag er oppretta.. gamertag: krosjefen Endret 9. november 2006 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lettere å bruke klipp- og limmetoden på xbox.com - se første post...! Ahaa! Genialt :!: Legger igjen positiv "feeback" på alle jeg PS: gamertag: Lakuspakus Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hellois.. kjøpte meg xbox 360 på den nye elkjøp butikken i går...sto en time i kø på grunn av alle folka,,det var kaotiske tilstander.. menmen..det var vel verdt det.. gears of war er i bestilling og gamertag er oppretta.. gamertag: krosjefen 7249291[/snapback] I Sogndal eller? Var der og prøvde å snike til meg en COD3 kopi, men neiggu om de ville selge den før fredag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Lettere å bruke klipp- og limmetoden på xbox.com - se første post...! Ahaa! Genialt :!: Legger igjen positiv "feeback" på alle jeg PS: gamertag: Lakuspakus Hvor skal jeg "klippe og lime"? Det derre foresatte kødden til xbox er no dritt. Registrerte gamertag'en på Lakuspakus@, men når jeg logger inn på den kommer jeg til den gamertagen jeg registrerte "foresatte" på.. og når jeg logger inn på "foresatte" mailen så kommer jeg på riktig, men hva F**N skal jeg skrive da når de ber om "foresattes mail" ? EDIT: Kan jo heller ikke godta "venne-forespørsler" på den siden elelr noe jo for faan?!? Endret 9. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du må endre alderen i mailkonton din, slik at den overstiger 18 år. Da blir du kvitt det problemet Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gamertag: Lokiboki Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du må endre alderen i mailkonton din, slik at den overstiger 18 år. Da blir du kvitt det problemet problemet er jo at det er feil gamertag på feil mail Når jeg logger inn gjennom X360'en logge jeg på [email protected] og kommer inn på gamertagen Lakuspakus.. Må logge inn på [email protected] for å komme inn på samme på xbox.com? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hellois.. kjøpte meg xbox 360 på den nye elkjøp butikken i går...sto en time i kø på grunn av alle folka,,det var kaotiske tilstander.. menmen..det var vel verdt det.. gears of war er i bestilling og gamertag er oppretta.. gamertag: krosjefen 7249291[/snapback] I Sogndal eller? Var der og prøvde å snike til meg en COD3 kopi, men neiggu om de ville selge den før fredag! 7249335[/snapback] stemmer det...var i sogndal ja,,nei dei er litt ugne på og selge spill før lansering... Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg kommer garantert til å kjøpe det. Tag: Lee Nor En kompis av med kommer også til å kjøpe det. Tag: Mystic IceMan Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har allerede kjoept det, installert det og begynt aa spille det :-) Gamertag: Dr Laban - Per Christian Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har allerede kjoept det, installert det og begynt aa spille det :-)Gamertag: Dr Laban - Per Christian 7251056[/snapback] Du bor jo i US. fikk lyst til å flytte jeg nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Har nå lagt til alle så langt 87 stykker, ikke dårlig, hehe 13 to go ... EDIT: Legg igjen litt positiv "feedback" da siden jeg var så snill og legge til alle ? Endret 9. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal gå til innkjøp av trådløst nettverksadapter til Xboxen i morgen. Så får nøye meg med å spille singelplayer på Gears of War til i morgen kveld :\ Skal huske på å legge ut mitt nye gamertag da Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tydeligvis en del som added meg og, ikke værst Jeg spiller bare Call of Duty 2 for tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Møtte 10 invites i går nåer eg slo på boksen, skuille vel vere mulig å gjøre noen gode spill ut av det:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Møtte 10 invites i går nåer eg slo på boksen, skuille vel vere mulig å gjøre noen gode spill ut av det:) Man får vel nesten garantert en og spille med "at all times" Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gamertag: Mattias82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg