Dofty Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvor mange kan en ha på vennelista si egentlig? Noen som har peiling? 7236503[/snapback] jeg har hørt 100 stk. men jeg har egentlig ikke peiling Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 100 i friends lista er max ja Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Noen legg meg til da ! jeg har liksom en venn så langt 7235620[/snapback] Ideelt sett burde jo "alle legge til alle", men det kommer jo neppe til å skje uansett, hehe... Men det er enkelt å legge til masse folk ved å bruke klipp- og limmetoden jeg har beskrevet i den første posten (oppdatert igår) Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da har jeg lagt til så og si alle, var noen få jeg ikke fikk plass til men men. Dette skal bli skøy! blood will be spilled Lenke til kommentar
Rullebabb Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei, var på xbox.com å for på ''min xbox'' venner. osv. Men fant ikke ut hvordan jeg kan legge til venner:S kan noen hjelpe. Thanks for all Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja på "my xbox" også "Friends" da kommer det opp ei liste over alle vennene dine sant! der har du ei lita boks der det står: "Enter Gamertag below:" er ett lite kvitt felt du kan skrive inn gamertag i også trykker du knappen "add friend" Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 gå på xbox.com > sign inn > trykk på gamertagen din > velg "vis venner" > så står det "oppgi spillerkode nedenfor", så skriver du inn navnet på den du skal adde og trykker legg til.. håper dette var forståelig Lenke til kommentar
Rullebabb Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tusen takk, fant ut nå takket være hjelp. Jeg må ta meg en bolle. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Herregud, gleder meg så sykt til å spille coop gjennom singleplayer kampanjen med dere andre fra gamer.no Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjøper også GOW neste fredag, gamertag SkalleNo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Lurer på ka som møter meg neste gang eg slår på 360`èn Lenke til kommentar
LyingCreature Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Gamertag: LyingCreature Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 OT slettet. Tråden går ikke på å kommentere registreringsdatoen til brukeren. Hold dere til emnet! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 omg er alle moddene 5 her eller !! Dette er jo barnehage forum i øverste divisjon ?? Hva skjer a bagera ? Har ingen modder her sans for humor WHAT SO EVER eller ?? Skriver du noget som er litt utenfor temaet eller har litt humor så blir tråden stengt og du blir kasta ut... Er jo helt katastrofe.. på teamxbox forumet aksepterer dem hvertfall humor da.. damn MAYNE ! Lenke til kommentar
enator Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 klart jeg skal være med.. ikke lenge igjen WrathfulGiant Rep: Gamerscore:2435 Zone:Recreation Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dette blir grisefett gutar! Eg er så evig klar. Har bestillt spelet frå gamezone.no. Tvilar på at eg har det før 17. - kansje til og med 18. Men tvilar på at dykk er lei av GOW allereie då Lenke til kommentar
yorik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Detta kan ikke engang jeg gå glipp av! Har til og med fått rota meg til å registrere meg for å være med på GoW-leken... Ber jevnlig til høyere makter nå (absoluttspill.no) om tidlig sending Gamertag: Leaded Clown Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg vet jeg har lagt meg til på listen før men jeg har også en kamerat som har Xbox360 som skal ha GOW. Han har ikke konto på forumet, så derfor legger jeg inn navnet hans.. Gamertag: Monstrule Lenke til kommentar
Piano_Man Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Min gamertag: pianobob (vil gjerne ha noen å spille DoA4 med også) Lenke til kommentar
murdah Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er med. Gleder meg syykt Gamertah: Murdah M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg