Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Selv om jeg er med i klan er jeg med, spiller jo endel når de ikke er online og. Og vi er jo ofte ute etter å trene med/mot folk med vett i skallen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ja jeg er med på den Dette spillet må utnyttes fullt ut! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er gallant med på den! Menneh, noen som vil hjelpe meg med Berserkeren? Den andre man møter, altså. Jeg klarer det bare rett og slett ikke. Spiller på Casual, men alltid Hardcore når me er to. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er gallant med på den! Menneh, noen som vil hjelpe meg med Berserkeren? Den andre man møter, altså. Jeg klarer det bare rett og slett ikke. Spiller på Casual, men alltid Hardcore når me er to. Sjekk mitt tips nesten nederst forrige side Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg er gallant med på den! Menneh, noen som vil hjelpe meg med Berserkeren? Den andre man møter, altså. Jeg klarer det bare rett og slett ikke. Spiller på Casual, men alltid Hardcore når me er to. Sjekk mitt tips nesten nederst forrige side 7327819[/snapback] Hehe, jo takk for den, men klarer det bare ikke. Hun løper alltid bort til meg med engang jeg sikter og skyter. Dom pleier å komme i veien og blør ut, så løper hun igjen og tramper på han. Dumme, dumme Dom(hah). Får vel prøve igjen snart. EDIT: Haha klarte det men brente meg.. lol Endret 21. november 2006 av SiegWarheit Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er også med på GoW community. Gamertag: KydeX Bare å adde meg hvis dere vil spille coop eller versus. Jeg er en godt voksen kar på 30 år, ingen whinete fjortis Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Kjempegreier! Tips til community? Noko som er berre til å knytte opp mot ein sql database og så er alt ferdig? Skin skal eg alltid få til! Har satt opp dragonfly før.' Edit: Joomla ser betre ut. Endret 21. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tenker du system? Joomla! f.eks? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tenker du system? Joomla! f.eks? 7328034[/snapback] Stemmer, kom berre ikkje på CMS, hehe. Content management system.Hvis eg ser interessen blir stor nok, set eg gjerne opp Joomla. Og skinnar det til litt meir GoW-stil Har allereie ordna www.gow-norway.tk Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Kva med å sette opp eit NORSKT GoW community? Eg har eigen webserver ståande på GBIT.no med 134 mbit redundancy link (så den går ikkje ned uansett kor mykje me haxar den;)) Det tar jo ikkje mange sekundane å sette opp noko slik! Nokon som er med? Trur nesten det er naudsynt å få eit eige GoW community! 7327747[/snapback] Herlig! Mekk inn en medlemsside, forum og noen andre fancy saker som kan komme til nytte. Kan bli bra det Edit: Og hadde vært fint hadde det ikke vært en .tk side Endret 21. november 2006 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Driver på no Treng ikkje bruke .tk - men då blir URL ein anelse lenger Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Driver på no Treng ikkje bruke .tk - men då blir URL ein anelse lenger 7328399[/snapback] Bruke DynDNS, da. Rundet nettopp spillet. Sangen på slutten var jo bare konge. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Slit berre litt med mysql dritet. Har ringt til linux-nerd kompisen min, som forresten satte opp boksen. Han skal kikke på det asap Endret 21. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Wow, hold your horses! Hører snakk om GeOW opplegg her, så sleng meg inn for all del Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Så snart jeg får igjen boxen min nå, så blir det GeoW, så en community er jeg med på ja... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Videre diskusjon ang. et norsk GeoW Community tas i en egen tråd, eller til siden forum. Denne tråden er laget for å samle sammen spillere av GeoW. Mere OT vil bli slettet! Birger (Ikke kommenter dette innlegget. Ta opp evt. saker på PM, eller mail.) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke glem meg folkens! SaintedThomas, "klanen" min heter "PrideOfNorway":PNår jeg sier klan mener jeg det som står i "mottoet" mitt Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har disse klanene noen egen web-side eller..? Lenke til kommentar
klabbus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Endelig fått igjen 360'n etter at den tok en liten tysklandstur... Fikk GOW 17, men ikke fått spillt før i dag. Ancalag0n Ancalag0n's Xbox 360 Blog Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Endelig fått igjen 360'n etter at den tok en liten tysklandstur...Fikk GOW 17, men ikke fått spillt før i dag. Ancalag0n Ancalag0n's Xbox 360 Blog 7332110[/snapback] Xboxen din liker deg SVÆRT lite. Ancalag0n's Xbox - 11/21/2006 Where is Ancalag0n at? I want to disown him. I am putting myself up on eBay ASAP. Hahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg