Wyldelife Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Plz noen send friend request til meg, skriv gjerne hva dere heter her, så jeg vet at det er dere Godtar imorra, skal legge meg nå Nicket var once again; SaintedThomas PS; Hvordan kan man velge hvem man skal spille med? PS2; Jeg hører ikke når folk snakker over mic i multi, hva er galt, noe jeg må stile på? Endret 19. november 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Plz noen send friend request til meg, skriv gjerne hva dere heter her, så jeg vet at det er dere Godtar imorra, skal legge meg nå Nicket var once again; SaintedThomas PS; Hvordan kan man velge hvem man skal spille med? PS2; Jeg hører ikke når folk snakker over mic i multi, hva er galt, noe jeg må stile på? 7313975[/snapback] Hehe, godta min friend recuest er du snill. Gamertag: OwnedToast GoN. Vi spiller av we speak Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Litt OT, liker du Clawfinger? Eide litt med sniper og chainsaw i multi dettah er gøi! 7313296[/snapback] Hehe, ja.. Clawfinger vekker gode minner fra ungdommstiden! Ordentlig festmusikk med fart i! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gamertag: RoninMasao Kjøper GeoW ved neste lønning, 30. Kommer til å begynne å legge til nye venner nå så alt er klart til den dagen.. ;-) Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 PS2; Jeg hører ikke når folk snakker over mic i multi, hva er galt, noe jeg må stile på? 7313975[/snapback] Du må gå på family settings og endre på det. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er så typisk... Nå som jeg endelig skulle skaffe meg GeoW, så klikker selvsagt 360'en min... Også nå som jeg har noen å spille med også... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Takk, skal inn å godta freind requests, ogfså endre på family settings Lenke til kommentar
OHell Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Spille nå? legg meg til, Helland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gamertag: TearJacK er altid med på en god runde GeOW Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Gjort det nå helland, spillte igjennom halve kapittel 4 med en amerikansk fyr, ganske hyggelig, men når jeg skulle avslutte ble ikke mitt spill lagra, det var jeg som joina han :/ Har avslutta nå, men er det noen som kanskje har tid til å hjelpe meg imorgen ca. 20.00-21.30 elns? Synes singelplayeren var fet! Har virkelig fått kontrollen inn i hodet Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er så typisk... Nå som jeg endelig skulle skaffe meg GeoW, så klikker selvsagt 360'en min... Også nå som jeg har noen å spille med også... 7315046[/snapback] Du er ikke den eneste...eneste positive er at den ga seg FØR jeg begynte å spille. Lenke til kommentar
jonasp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gamertag: PhantomAleks Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei! Jeg er meget keen! Er totalt noob foreløpig, men dere får leve med det. EddiJoJo, er tilgjengelig sånn fra fem på ettermiddagen og utover! Jeg vet ikke helt hvordan dette friends greiene virker heller, siden jeg så langt kjenner...null... andre som har 360 Så noen tips og vink er hjertelig velkomne! Kan jeg legge det til via web forresten? Og så oppdaterer det seg mot boksen når jeg logger på live? Endret 20. november 2006 av TheScorp Lenke til kommentar
Geita Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gamertag: craaash Søt topic. Lookin' forward to chainsawing you in the face, kids. Kan jeg legge det til via web forresten? Og så oppdaterer det seg mot boksen når jeg logger på live?7320915[/snapback] Yessir.http://live.xbox.com/en-US/profile/Friends.aspx Logg inn. Skriv inn gamertag oppe til høyre og trykk Add Friend. Endel enklere om du ikke har USB-tastatur til 360'en, ja.. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 hehe, ja. Jeg fant ut det. har valgt random navn fra listen og lagt til. Håper ingen blir fornærmet ! :o) Og accepta deg craaash Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Sillinde Er med på co-op, dog da helst ikke insane igjen (hater de svarte wretcherne) og helst som Dom. Lenke til kommentar
hesleskaug Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hesleskaug er min Gamertag og jeg spiller gears of war! Jeg har samlet en haug med nordmenn på min norske XBOX 360 side.... Alle er velkommene! Vi prøver å samle alle nordmenn på den siden. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 gamertag-unrealeddie Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hesleskau, gunrealeddie og Sillinde gjør meg til venn, vil også samle masse norskinger! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Var kjempe moro å spille, iallefall når jeg stakk inn igjen. For da snakket jo faktisk folk. Eneste jeg fikk høre første gang var at jeg var "geek" etter å headshotta 2 med sniper. Kommer innpå senere, var fun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg