Gå til innhold

R6V Multiplayer "ruinert"?

Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja for ekte soldater stormer fram, og hopper høyre og venstre mens de skyter, sant? Han snakker ikke mot cover systemet, men tredje person mens man gjemmer seg. Noe som gir en person som har en fordel, en enda større fordel.

Han har gode poeng, spesielt siden han som gjemmer seg får ufattelig store fordeler. Med mindre det da er nok granater osv til at man kan sjekke hver krink og krok ;P

Lenke til kommentar

Dette har vi jo visst lenge.. Har jo bl.a. vært en lengre video fra multiplayer som har vist dette. Det gjør i hvert fall ikke meg noe om man ser mer fordi kameraet skifter til tredjeperson når man er i dekning.

Og for øvrig kan jeg opplyse om at ruined ikke er det samme som "ruinert" i denne sammenheng ;)

Edit: Hvordan blir det med tredjeperson og flashbang? Når man er i dekning, og ser ting "man egentlig ikke burde kunne se", vil man da også blendes av FB? I så tilfelle er det jo case solved.

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Høres bra ut, men for min del kommer jeg til og kun spille singelplayer med denne... Sett et par filmer fra multiplayer delen og jeg er skuffet. Gameplayet ser jo bra ut, men det er så dårlig grafikk online.. Alt har så matte farger, ser utrolig last gen ut. Det frister ikke og spille det online. Men singelplayer delen ser kanon ut.

Å hvorfor ser online bitet så dårlig ut grafisk...??

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Høres bra ut, men for min del kommer jeg til og kun spille singelplayer med denne... Sett et par filmer fra multiplayer delen og jeg er skuffet. Gameplayet ser jo bra ut, men det er så dårlig grafikk online.. Alt har så matte farger, ser utrolig last gen ut. Det frister ikke og spille det online. Men singelplayer delen ser kanon ut.

Å hvorfor ser online bitet så dårlig ut grafisk...??

7221891[/snapback]

Sikkert pc bilder...

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Nå skal de sies at GeOW har vært i produksjon lenger enn de fleste spill som slippes på markedet, og i og med kun slippes til Xbox360, har Epic virkelig kunnet optimalisere det til konsollen. RB6:Vegas er et multiplatformspill som det (i likhet med mange andre Ubi-spill) nærmest går 13 av på dusinet. Da er det vel enklere å ta et par snarveier enn å gjøre en grundig jobb ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...