Kjeksmestern Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Les her. Det var dette jeg fryktet Skal knivstikke idioten som fant ut at de skulle begynne med et coversystem! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja for ekte soldater stormer fram, og hopper høyre og venstre mens de skyter, sant? Han snakker ikke mot cover systemet, men tredje person mens man gjemmer seg. Noe som gir en person som har en fordel, en enda større fordel. Han har gode poeng, spesielt siden han som gjemmer seg får ufattelig store fordeler. Med mindre det da er nok granater osv til at man kan sjekke hver krink og krok ;P Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Dette har vi jo visst lenge.. Har jo bl.a. vært en lengre video fra multiplayer som har vist dette. Det gjør i hvert fall ikke meg noe om man ser mer fordi kameraet skifter til tredjeperson når man er i dekning. Og for øvrig kan jeg opplyse om at ruined ikke er det samme som "ruinert" i denne sammenheng Edit: Hvordan blir det med tredjeperson og flashbang? Når man er i dekning, og ser ting "man egentlig ikke burde kunne se", vil man da også blendes av FB? I så tilfelle er det jo case solved. Endret 5. november 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Han snakker ikke mot cover systemet, men tredje person mens man gjemmer seg 7221495[/snapback] Blir det samme for min del. Dette er en ny feature i R6 så vidt jeg vet, dont fix it if it aint broke blir bare utrolig masse camping Endret 5. november 2006 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Eg er lei av å springe rundt som noen idioter å leike Rambo egentlig.Etter all GRAW spillinga,som begrenser lysten min til å bare ape meg ut på åpen mark, gleder eg meg mye til å spille dette online. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg skjønner hva han vil, men det blir litt meningsløst når en del av spillet er faktisk å komme i cover rett og slett fordi du da har muligheten til å kunne se rundt hjørner. Det er urealistisk, men alle har muligheten til det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Høres bra ut, men for min del kommer jeg til og kun spille singelplayer med denne... Sett et par filmer fra multiplayer delen og jeg er skuffet. Gameplayet ser jo bra ut, men det er så dårlig grafikk online.. Alt har så matte farger, ser utrolig last gen ut. Det frister ikke og spille det online. Men singelplayer delen ser kanon ut. Å hvorfor ser online bitet så dårlig ut grafisk...?? Endret 5. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Høres bra ut, men for min del kommer jeg til og kun spille singelplayer med denne... Sett et par filmer fra multiplayer delen og jeg er skuffet. Gameplayet ser jo bra ut, men det er så dårlig grafikk online.. Alt har så matte farger, ser utrolig last gen ut. Det frister ikke og spille det online. Men singelplayer delen ser kanon ut. Å hvorfor ser online bitet så dårlig ut grafisk...?? 7221891[/snapback] Sikkert pc bilder... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Onlinedelen av spill ser nesten alltid dårligere ut enn singelplayer. Er vel for å spare verdifull båndbredde. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Så hvorfor ser Gears Of War ikke dårligere ut online da? Synes dem har presset grafikken ganske bra her. Ser jo like minst bra ut som Singelplayer delen.. Da skulle det vel ikke være så vanskelig og få til bedre online med R6.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Godt spørsmål. Nå skal de sies at GeOW har vært i produksjon lenger enn de fleste spill som slippes på markedet, og i og med kun slippes til Xbox360, har Epic virkelig kunnet optimalisere det til konsollen. RB6:Vegas er et multiplatformspill som det (i likhet med mange andre Ubi-spill) nærmest går 13 av på dusinet. Da er det vel enklere å ta et par snarveier enn å gjøre en grundig jobb Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ja det er sant, det er synd. Mener dem hadde solgt mer om de faktisk fikk bruke mere tid på det til og gjøre det skikkelig i stedet for og ta en spansk her og der. Synes SP: DA har ganske fin grafikk online, bedre enn R6 sin.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nå ble vel SC: DA og RB6: Vegas utviklet av to forskjellige studioer (hhv Ubi Shanghai og Ubi Montréal tror jeg), så det kan ha hatt noe å si. Men RB6 burde se penere ut enn SC, ettersom det benytter seg av Unreal Engine 3 - tror SC bruker UE2.5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tss..ofrer man online delen pga. litt nedjustert grafikk kan man miste mange timers underholdning. GRAW har jo samme opplegget, men er jo alle tiders online fordi om grafikken ikkje er like pen som i SP. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jo men GRAW online gir deg en litt mer følelse av og spille "nextgen". Grafikken er fin og grei nok. R6 Online gir meg PS2 følelse, bare bedre oppløsning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå