sokkhue Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja, har hørt om folk som har hatt lignende problem som meg før, mini-jack kabelen sitter ikke ordentlig fast og musikken detter halveis ut og blir borte til tider Jeg vil åpne hele mp3 spilleren, men får det ikke helt til fordi den er jo bare slått sammen eller no xP Er det i det hele tatt mulig å åpne den ?? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Her her du en fin guide til hvordan du skal åpne den: http://www.hardwarezone.com/articles/view....=9&id=1331&pg=1 Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvis det er under 2 år siden du kjøpte den kan du sende den inn. Det gjorde jeg, og fikk tilbake en splitter ny Zen Microphoto istedenfor Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Icywiz, hvordan skada du din ? Mista du den i bakken ellernoe ? Hvordan er forsikring på sånt ? er det en spesiell forsikring ? Du skjønner, lakken har falmet vekk på min, oppå, maasse riper og skjermen er løs oppå... Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Problemer med minijack-kabelen regnes vel for å være produksjonsfeil, og jeg har i alle fall sendt inn og fått reparert min spiller gratis to ganger. Neste gang jeg får problemer med kontakten kjøper jeg nok imidlertid ny spiller. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 va er best sende inn til creative eller butikken? jeg har sendt inn min en gang og fikk en med 6GB måtte betale 300kr da (hadde 5gb versjonen) samme problemet med minijacken... nå har d skjedd igjen med 6GB versjonen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå