Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke e bestemt fil selv om jeg har "navnet"

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne,,,,,,, s det ble her :blush:

Siter og skal brenne en film over på dvd. Bruker Nero.

Men får opp en feilmelding som sier at: Det er ikke nok plass til midlertidige filer i den angitte mappen ’C:\DOKUME~1\Linda\LOKALE~1\Temp’ Det er 2408 mb tilgjengelig, men brenneprosessen vil trenge ca 3149 mb

Hvordan finner jeg frem til denne mappen igjen - her må det vel være en del "dritt" som kan slettes???

Er redd for at jeg trenger steg-for-steg-hjelp :blush::blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

’C:\DOKUME~1\Linda\LOKALE~1\Temp’ er egentlig 'C:\Dokumenter og innstillinger\Linda\Lokale innstillinger\temp'. Hvis du ikke finner den er det fordi du ikke viser skjulte filer og mapper. Innstillingen for dette finner du i Min Datamaskin eller Windows utforsker. Gå å menyen Verktøy, Mappealternativer. Skift til Vis-tab'en og velg at skjulte filer og mapper skal vises. Når du så finner mappen kan du slette alle filene du måtte finne, men det er lurt å avslutte alle programmer før du gjør det.

Nå skal det sies at det ikke nødvendigvis er filer som ligger i denne mappen som er årsaken, diskplass er nemlig ikke fordelt pr. mappe, men gjelder disken i sin helhet.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar
Du har for liten plass på C:

Sett neros cache til en annen partisjon

File - Preferences - cache tab.

7221368[/snapback]

hvordan gjør jeg dette ? må jo komme meg inn i Nero først, men HVA åpner jeg da? :blush:

7221837[/snapback]

Det er jo det han har skrevet jo... hos meg står det riktignok Options og ikke Preferences... altså klikk på File, Options og velg Cache-tab'en. Dette er iNero Burning Rom (ikke Nero Express). Hvis du bruker Express må du evt. trykke på den smale knappen med pila for å få frem flere alternativer. Et av valgene du finner heter da Options. Igjen velger du Cache tab'en.

Har du flere partisjoner/disker forresten? Hvis ikke er det lite å gjøre annet enn å rydde opp på den disken du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...