Tulla2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne,,,,,,, s det ble her Siter og skal brenne en film over på dvd. Bruker Nero. Men får opp en feilmelding som sier at: Det er ikke nok plass til midlertidige filer i den angitte mappen ’C:\DOKUME~1\Linda\LOKALE~1\Temp’ Det er 2408 mb tilgjengelig, men brenneprosessen vil trenge ca 3149 mb Hvordan finner jeg frem til denne mappen igjen - her må det vel være en del "dritt" som kan slettes??? Er redd for at jeg trenger steg-for-steg-hjelp Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 rekner med du har winxp. trykk på mappen du skal inn på så går du på verktøy - mappealternativer - vis. så klikker du på "vis skjulte filer og mapper" så prøver du igjen og ser om du finner den da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Last ned et program som heter CCleaner. Det er bra til å rydde opp og frigjøre plass. http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) ’C:\DOKUME~1\Linda\LOKALE~1\Temp’ er egentlig 'C:\Dokumenter og innstillinger\Linda\Lokale innstillinger\temp'. Hvis du ikke finner den er det fordi du ikke viser skjulte filer og mapper. Innstillingen for dette finner du i Min Datamaskin eller Windows utforsker. Gå å menyen Verktøy, Mappealternativer. Skift til Vis-tab'en og velg at skjulte filer og mapper skal vises. Når du så finner mappen kan du slette alle filene du måtte finne, men det er lurt å avslutte alle programmer før du gjør det. Nå skal det sies at det ikke nødvendigvis er filer som ligger i denne mappen som er årsaken, diskplass er nemlig ikke fordelt pr. mappe, men gjelder disken i sin helhet. Endret 5. november 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du har for liten plass på C: Sett neros cache til en annen partisjon File - Preferences - cache tab. Lenke til kommentar
Tulla2 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Du har for liten plass på C: Sett neros cache til en annen partisjon File - Preferences - cache tab. 7221368[/snapback] hvordan gjør jeg dette ? må jo komme meg inn i Nero først, men HVA åpner jeg da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Åpne Nero Burning Rom fra Start - Programs - Nero Trykk avbryt/cancel på new compilation . Klikk Fil + Preferences Da får du opp den foregående og kan legge annen disk for temp cache. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du har for liten plass på C: Sett neros cache til en annen partisjon File - Preferences - cache tab. 7221368[/snapback] hvordan gjør jeg dette ? må jo komme meg inn i Nero først, men HVA åpner jeg da? 7221837[/snapback] Det er jo det han har skrevet jo... hos meg står det riktignok Options og ikke Preferences... altså klikk på File, Options og velg Cache-tab'en. Dette er iNero Burning Rom (ikke Nero Express). Hvis du bruker Express må du evt. trykke på den smale knappen med pila for å få frem flere alternativer. Et av valgene du finner heter da Options. Igjen velger du Cache tab'en. Har du flere partisjoner/disker forresten? Hvis ikke er det lite å gjøre annet enn å rydde opp på den disken du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå