El Matador Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Flere gratisavatarer fra meg, av miss Grindemyr. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Tok den ene julebaben. 7222788[/snapback] ågh... det ville jeg hatt 7231952[/snapback] Hun er nydelig, eller hva sier du 7232117[/snapback] *Sikle* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Puh, da var det gjort, tar sin tid når dere er så slemme og ikke lager IMG-taggene selv. Men enkelte av de så ut til å være gjentatt noen ganger: Denne så jeg to ganger til. en gang til. en gang til. Jeg vet at dine avatarer er ganske forskjellige i utsnitt og slikt og at det ofte er mange forskjellige av samme motiv, men om du syns de som jeg mener er gjentatt ikke er like, så kan du kalle meg en smørboks! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des. Kan du skrive "Taken" på den også, TSP Veldig god jobb du gjør Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Puh, da var det gjort, tar sin tid når dere er så slemme og ikke lager IMG-taggene selv. Men enkelte av de så ut til å være gjentatt noen ganger: Denne så jeg to ganger til. en gang til. en gang til. Jeg vet at dine avatarer er ganske forskjellige i utsnitt og slikt og at det ofte er mange forskjellige av samme motiv, men om du syns de som jeg mener er gjentatt ikke er like, så kan du kalle meg en smørboks! 7234682[/snapback] Stemmer at noen er gjentatt, men jeg gadd ikke fikse på det siden opplastingsbildene får ett annet navn når de blir lagt inn i posten. Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des. Kan du skrive "Taken" på den også, TSP Veldig god jobb du gjør 7235249[/snapback] Vell, nå er det ingen gratisavatar i og med at navnet ditt står på den, men hvis du mener selv bildet er saken anderledes Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des. Kan du skrive "Taken" på den også, TSP Veldig god jobb du gjør 7235249[/snapback] Vell, nå er det ingen gratisavatar i og med at navnet ditt står på den, men hvis du mener selv bildet er saken anderledes 7237252[/snapback] Ja mener orginalen Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Likte denne, jeg. How to resærver? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Likte denne, jeg. How to resærver? 7244497[/snapback] Hvis The Strategy-player ser innlegget ditt, vil jeg tippe han skriver "taken" over den. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des. Kan du skrive "Taken" på den også, TSP Veldig god jobb du gjør 7235249[/snapback] Fikk ikke lov av rakib å ha den avataren, så jeg tar denne.. Kan noen sette nicket mitt i den, slik som den over.. (Altså bare å kopiere over) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des. Kan du skrive "Taken" på den også, TSP Veldig god jobb du gjør 7235249[/snapback] Fikk ikke lov av rakib å ha den avataren, så jeg tar denne.. Kan noen sette nicket mitt i den, slik som den over.. (Altså bare å kopiere over) 7245486[/snapback] feil tråd Uansett; Endret 8. november 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Ja sry.. Takk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) For at folk skal ha muligheten til å gjøre ting litt enklere for meg legger jeg nå ved to linker til to forskjellige steder hvor dere kan laste ned taken.psd - photoshop -filen for de avatarene det står "Taken" på. Husk forøvrig på at avataren som er tatt skal ligge bak de to layerene i filen, så de som er i filen kommer fremst Jeg skal se om jeg ikke kan få gjort noe med det som er tatt i det siste snart, men kan ikke love at det blir gjort på ett øyeblikk, så om noen føler for å hjelpe er jeg takknemlig . http://home.no.net/tspe/downloads/taken.psd http://www.orresnei.com/preben/downloads/taken.psd Endret 8. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) For at folk skal ha muligheten til å gjøre ting litt enklere for meg legger jeg nå ved to linker til to forskjellige steder hvor dere kan laste ned taken.psd - photoshop -filen for de avatarene det står "Taken" på. Husk forøvrig på at avataren som er tatt skal ligge bak de to layerene i filen, så de som er i filen kommer fremst Jeg skal se om jeg ikke kan få gjort noe med det som er tatt i det siste snart, men kan ikke love at det blir gjort på ett øyeblikk, så om noen føler for å hjelpe er jeg takknemlig . http://home.no.net/tspe/downloads/taken.psd http://www.orresnei.com/preben/downloads/taken.psd 7246077[/snapback] Slik da?: Endret 8. november 2006 av Edge Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hmm, der har du jo ikke tatt med det ene layeret da... Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Hmm, der har du jo ikke tatt med det ene layeret da... 7246252[/snapback] Saw it. Fixed it. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Si meg, hvor finner du disse damene med sånne søte nisse luer? Lyst på en unik en Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Si meg, hvor finner du disse damene med sånne søte nisse luer? Lyst på en unik en 7276196[/snapback] Hvem finner hva? Det er jo bare til å ta en i denne tråden, det er jo derfor den er laget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Si meg, hvor finner du disse damene med sånne søte nisse luer? Lyst på en unik en 7276196[/snapback] Hvem finner hva? Det er jo bare til å ta en i denne tråden, det er jo derfor den er laget. 7276211[/snapback] Godt poeng... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) 5 kjappe fra meg! Endret 15. november 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå