Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Her finner du gratisavatarer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puh, da var det gjort, tar sin tid når dere er så slemme og ikke lager IMG-taggene selv. :p

Men enkelte av de så ut til å være gjentatt noen ganger:

post-49565-1162850284.jpg Denne så jeg to ganger til.

post-49565-1162850291.jpg en gang til.

post-49565-1162850305.jpg en gang til.

Jeg vet at dine avatarer er ganske forskjellige i utsnitt og slikt og at det ofte er mange forskjellige av samme motiv, men om du syns de som jeg mener er gjentatt ikke er like, så kan du kalle meg en smørboks!

Lenke til kommentar
Puh, da var det gjort, tar sin tid når dere er så slemme og ikke lager IMG-taggene selv. :p

Men enkelte av de så ut til å være gjentatt noen ganger:

post-49565-1162850284.jpg Denne så jeg to ganger til.

post-49565-1162850291.jpg en gang til.

post-49565-1162850305.jpg en gang til.

Jeg vet at dine avatarer er ganske forskjellige i utsnitt og slikt og at det ofte er mange forskjellige av samme motiv, men om du syns de som jeg mener er gjentatt ikke er like, så kan du kalle meg en smørboks!

7234682[/snapback]

Stemmer at noen er gjentatt, men jeg gadd ikke fikse på det siden opplastingsbildene får ett annet navn når de blir lagt inn i posten.

post-49565-1162851055.jpg

Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des.

Kan du skrive "Taken" på den også, TSP ;)

Veldig god jobb du gjør ;)

7235249[/snapback]

Vell, nå er det ingen gratisavatar i og med at navnet ditt står på den, men hvis du mener selv bildet er saken anderledes ;)

Lenke til kommentar
post-49565-1162851055.jpg

Den har jeg reservert til 31. desember. Skal ta den ibruk 1. des.

Kan du skrive "Taken" på den også, TSP ;)

Veldig god jobb du gjør ;)

7235249[/snapback]

post-49565-1162843104.jpg

Fikk ikke lov av rakib å ha den avataren, så jeg tar denne.. Kan noen sette nicket mitt i den, slik som den over.. (Altså bare å kopiere over)

7245486[/snapback]

feil tråd ;)

Uansett;

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

For at folk skal ha muligheten til å gjøre ting litt enklere for meg legger jeg nå ved to linker til to forskjellige steder hvor dere kan laste ned taken.psd - photoshop -filen for de avatarene det står "Taken" på.

Husk forøvrig på at avataren som er tatt skal ligge bak de to layerene i filen, så de som er i filen kommer fremst ;)

Jeg skal se om jeg ikke kan få gjort noe med det som er tatt i det siste snart, men kan ikke love at det blir gjort på ett øyeblikk, så om noen føler for å hjelpe er jeg takknemlig :) .

http://home.no.net/tspe/downloads/taken.psd

http://www.orresnei.com/preben/downloads/taken.psd

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
For at folk skal ha muligheten til å gjøre ting litt enklere for meg legger jeg nå ved to linker til to forskjellige steder hvor dere kan laste ned taken.psd - photoshop -filen for de avatarene det står "Taken" på.

Husk forøvrig på at avataren som er tatt skal ligge bak de to layerene i filen, så de som er i filen kommer fremst ;)

Jeg skal se om jeg ikke kan få gjort noe med det som er tatt i det siste snart, men kan ikke love at det blir gjort på ett øyeblikk, så om noen føler for å hjelpe er jeg takknemlig :) .

http://home.no.net/tspe/downloads/taken.psd

http://www.orresnei.com/preben/downloads/taken.psd

7246077[/snapback]

Slik da?:

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Si meg, hvor finner du disse damene med sånne søte nisse luer? Lyst på en unik en :love:

7276196[/snapback]

Hvem finner hva?

Det er jo bare til å ta en i denne tråden, det er jo derfor den er laget.

7276211[/snapback]

Godt poeng... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...