NorvegianDad Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har 2 300w høyttalere og 2 150w høyttalere,koblet til anlegget i bilen som bare gir ut 4*45w,SKAL kjøpe forsterker! Men en ting om gangen, har ikke råd til alt på en gang.. Men opplever at når jeg skrur på bassen nå så skurrer det fort i høyttalerne,er dette fordi de ikke får nok effekt? Trodde nå at jeg vertfall kunne skru på fullt for alt anlegget var god for.. Her er det ene paret : https://prisguiden.no/product.php?productId=45217 Det andre var et par jeg fikk av en kompis,så har ikke noe spec på de annet at de er 150w. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Når det begynner å skurre, så blir forsterkeren overbelastet. Dette kan skade høyttalerene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 For all del få deg ein forsterkar, for både lyden og utstyret sin skuld, det kan ta skade som TheGnome skriv. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ok,takk for svar! Skal kjøpe meg en så snart jeg får råd! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Er det trygt å spille så lenge jeg holder meg innenfor grensene da, så lenge det ikke skurrer og et lite hakk under det igjen? Skjønner ikke helt alle disse begrepene med forsterkere heller..kan ikke så mye om emnet. Noen som kan si meg hvilken forsterker jeg tenger til å kjøre disse høttalerne da? Gi meg noen tips eller hint? Endret 5. november 2006 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå