Gå til innhold

trenger hjelp til hjemmesia mi!?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med et nytt prosjekt som er snart er i gang. Det jeg trenger hjelp til er å få en meny som ser bra ut, helst ikke så veldig komplisert, men skal passe til selveste idee`n/prosjektet. Er nybegynner ang. koder å slikt så er det noen som kansje er villig til å bli med på dette prosjektet som synes ideen er bra, så er du/dere velkommen som "medlem" og må kunne bidra noe. Trenger en :thumbup: "hjemmesie" flinkis som det står på sia, alt av bidrag mottas med takk! :) Men nå er jeg ute etter en kul meny, og det skal være mulighet for å kunne laste opp filer(bilder,videoer,tekster og mp3) til sia, så hvordan kan jeg få ordna det? Håper noen kan være hypp på å joine, ihvertfall hjelpe til med det jeg lurer på :) Ha en fortreffelig dag :thumbup:

http://www.usikremusikere.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du er helt nny i html-verden, er det vel ikke å anbefale å starte på et sånn prosjekt uten noe som hels erfaring.

Det du er ute etter er et slags "forum", der brukerne kan laste opp sine egne filmer og sanger.

Opplasting av filer, medlemssider ol. krever også kunnskaper til andre språk som php og eventuelt en database.

Dette er et stort prosjekt, så jeg tviler på at noen er villige til å bli med på noe sånnt gratis. Er MANGE som har spurt om liknende på forumet før. Og det har vel vært dårlig respons på dette.

Jeg vil anbefale at du først gjør deg kjent med html og css, og lager selve siden. Tror du vil ta deg vann over hodet dersom du prøver å ta alt på en gang.

Dette er ikke noe som er gjort i en fei.

Lenke til kommentar

Ja, jeg får vel starte jobbinga med dette, blir vel masse lesing,prøving og feiling, men skal nok få det til! Men takker for svaret :)

Dersom du er helt nny i html-verden, er det vel ikke å anbefale å starte på et sånn prosjekt uten noe som hels erfaring.

Det du er ute etter er et slags "forum", der brukerne kan laste opp sine egne filmer og sanger.

Opplasting av filer, medlemssider ol. krever også kunnskaper til andre språk som php og eventuelt en database.

Dette er et stort prosjekt, så jeg tviler på at noen er villige til å bli med på noe sånnt gratis. Er MANGE som har spurt om liknende på forumet før. Og det har vel vært dårlig respons på dette.

Jeg vil anbefale at du først gjør deg kjent med html og css, og lager selve siden. Tror du vil ta deg vann over hodet dersom du prøver å ta alt på en gang.

Dette er ikke noe som er gjort i en fei.

7221035[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...