Gunfreak Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Band of Brothers episode 2, day of days En veldig god episode som viser soldatenes første møte med krig. veldig bra laget er en kampanje på gang for å gi winters medal of honor for det han gjorde den dagen, angrepet å artileriet er noe av det beste satt til tv eller film, kjempe gode effekter og lyder. er ikke sikker på om denne eller episode 3 er yndlingen min fra bob men begge er minst 10 10/10 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 The OC - sesong 1 (2003)men i en absurd vri har de valgt å ha Mischa Barton (som ikke skal forveksles med en hest) som byens flotteste jente. Jeg kan tro på at en advokat adopterer en pøbel, jeg kan tro på at Seth Cohen regnes som stygg, men jeg nekter å tro at tre kjekke gutter ville kjempet om en jente som ikke ser ut i måneskinn og ville slitt med å kjempe imot en slakk motvind. Godkjent/Ikke Godkjent Hvordan kan du si at Mischa Barton er stygg? Hun er kanskje litt vel tynn, men stygg det nekter jeg å tro på. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 "From the Earth to the Moon" (1998) (mini) En miniserie med 12 timeslange episoder om Apollo-programmet (Spoiler: de greier å lande på månen). DVD-utgivelsen såvel som serien kan bare uttrykkes med ett ord: Gjennomført! En sterk produksjon som tar for seg alle sidene både fra jorda og månen. Personlig kunne jeg tenke meg litt mer fra selve ekspedisjonene, og litt mindre fra medias dekning, hvordan familiene taklet det, osv. Det eneste jeg har å utsette på serien, er amerikanernes evige trang på å tilsette pompøs hornmusikk med strykere ved hver eneste anledning. Dette blir bare irriterende i lengden. Ellers anbefales den alle som er noenlunde fascinert av romfart. 9/10 Lenke til kommentar
enator Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 battlestar galactica Sesonger: 1 - 3, nr 4 begynner i mars sjanger: scifi serien handler om en "battlestar" og dens besetning som har overlevd etter et angrep på jorden av roboter. det hele startet med at mennesket ga roboter A.I og lot dem jobbe fritt for mennesket, dagen kom hvor disse robotene (cylon) gjorde opprør og ville starte et uavhengig liv. cylon hadde levd flere ti år uten kontakt eller angrep på menneskeheten. serien starter etter at cylon har angrepet jorden i et forsøk på og utrydde menneskeheten en gang for alle. de få som romskip som overlevde sammlet seg om battlestar gallactica og startet flukten fra cylon skipene. det største problemet er et cylon har lært seg og lage andre cylon som ser ut og oppfører seg på samme måte som menneske. derfor har cylon en ypperlig mulighet til å sabotere og innfiltrere battlestar gallactica uten og bli oppdaget så lenge gallactica bessetningen ikke vet at de har denne muligheten. battlestar gallactica og alle følge skip fortsetter flukten fra cylon mens de er på jakt etter en ny planet og gjemme seg på. alt i alt en serie som verdt og ta en titt på ihvertfall, men når man først har satt seg inn i serien kan det være vanskelig og rive seg løs fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå