albions Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det noen her som kan liste opp noen mmorpg spill som ikkje krever at man bruker utallige timer i ein instance for å få de beste utstyret. Grunnen til at eg slutta med WoW Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Du kan jo se på Worldwar II Online det er ett utrolig kult spill. De har en 14. dagers prøve tid hvor du må registrere deg men kort. Dersom du ikke blir imponert er det bare å avbestille innen 14 dager og du vil ikke motta noen regning. EDIT: www.wwiionline.no Endret 5. november 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
thans Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men MÅ du ha det beste utstyret for å spille da? Har selv spilt både wow og guildwars og synes førstnevnte er mye mer morsomt å holde på med. Synes for eksempel pvp'en i wow er mye bedre utbygd enn i guild wars, men selvsagt, der blir det jo etterhvert spesielt viktig med godt utstyr. Eller evt. spill warlock Lenke til kommentar
psike Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 vel, pvp'en i wow er foreløpig helt ødelagt. Med de nye battelgroupene så har gjennomsnittsfienden et tonn med epic og er du riktig heldig har de farmet Naxx. Men i the burning crusade som kommer i januar så vil blå items fra lvl66 og oppover være bedre enn Naxx-epics Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du kan jo vente på Lord of the Rings Online: The Shadows of Angmar.. Hvis du liker Tolkien, eller Ringenes Herre.. Så er det jo nesten et must å skaffe seg LotR:Online.. Har du prøvd World of Warcraft og liker det, eller har spilt mye World of Warcraft og liker/likte.. Ganske gått lei World of Warcraft eller noe.. Så skal LotR:Online også være et supert alternativ.. Sålenge grafikkmotoren og hele grunnmuren i spillet er veldig likt.. Bare at LotR:Online er basert på Tolkien's Ringenes Herre osv.. Spillet ser utrolig lovende ut, og er ventet å kapre mange World of Warcraft spillere, ettersom hjernene bak World of Warcraft også har vært med i utviklingen av LotR:Online.. Jeg er hvertfall utrolig spent Og jeg liker tanken på at Vivendi Universal brukte år og dag på spillet.. Mente det var ferdig (og når Vivendi Universal gjør ikke noe halv ferdig) i 2004.. Så har nå Turbin med andre finnjustert spillet i 2år.. Så virker jo alt utrolig lovende! Men gjenstår nå å se da, er hvertfall i closed BETA testing nå, så vi håper å tror på en release tidlig i 2007.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 NW2 kanskje? jeg sluttet for wow for 5 månd siden. og no er jeg blitt hekta på nw2 Lenke til kommentar
dekar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg sier bare Maple Story. Gratis å spille, gratis å laste ned. Passe teit, veldig japansk spill men siiiinnsykt kult. MMORPG med en plattform-spill vri. Du kan registrere en konto og laste ned spillet på www.mapleglobal.com (av en eller annen idiotisk grunn må du bruke internet explorer for å åpne siden.. :S) .. Eneste spill jeg gidder spille i lengden er MMORPGS. Har spilt både Ultima Online, FFXI og WoW i flere år. Men nå har jeg begynt å spille Maple Story ved siden av WoW-raids. Absolutt å anbefale! Virker ikke så veldig tidkrevende heller. Prøv det og si hva du synes Ganske teit spill, men hvis du sammenligner det med "Fly For Fun" så er det plutselig ikke så teit lenger.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du kan jo se på Worldwar II Online det er ett utrolig kult spill. De har en 14. dagers prøve tid hvor du må registrere deg men kort. Dersom du ikke blir imponert er det bare å avbestille innen 14 dager og du vil ikke motta noen regning. EDIT: www.wwiionline.no 7224609[/snapback] Åiii så gøy! Dette må jeg teste ut! Kan du bruke kjøretøy i spillet? Som biler, tanks, fly osv.? Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Men MÅ du ha det beste utstyret for å spille da? Har selv spilt både wow og guildwars og synes førstnevnte er mye mer morsomt å holde på med. Synes for eksempel pvp'en i wow er mye bedre utbygd enn i guild wars, men selvsagt, der blir det jo etterhvert spesielt viktig med godt utstyr. Eller evt. spill warlock 7227961[/snapback] WoW er mye bedre enn GW ja. Men WoW tar alt for mye av min dyre bare tid Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Står om de aller fleste MMORPG her: http://www.mmorpg.com/index.cfm?fp=1152,864,206000218&bhcp=1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ser ut som Lord of the Rings Online vil bli slupper sent 2007.. Men du kan jo også ta en titt på Age of Conan Vedsiden av LotR:Online.. Så ser det helt rått ut!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå