Gå til innhold

Trenger tipps angående nytt mmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo se på Worldwar II Online :) det er ett utrolig kult spill.

De har en 14. dagers prøve tid hvor du må registrere deg men kort. Dersom du ikke blir imponert er det bare å avbestille innen 14 dager og du vil ikke motta noen regning.

EDIT: www.wwiionline.no

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar

Men MÅ du ha det beste utstyret for å spille da? Har selv spilt både wow og guildwars og synes førstnevnte er mye mer morsomt å holde på med. Synes for eksempel pvp'en i wow er mye bedre utbygd enn i guild wars, men selvsagt, der blir det jo etterhvert spesielt viktig med godt utstyr. Eller evt. spill warlock :p

Lenke til kommentar

vel, pvp'en i wow er foreløpig helt ødelagt. Med de nye battelgroupene så har gjennomsnittsfienden et tonn med epic og er du riktig heldig har de farmet Naxx. Men i the burning crusade som kommer i januar så vil blå items fra lvl66 og oppover være bedre enn Naxx-epics :w00t:

Lenke til kommentar

Du kan jo vente på Lord of the Rings Online: The Shadows of Angmar..

Hvis du liker Tolkien, eller Ringenes Herre.. Så er det jo nesten et must å skaffe seg LotR:Online..

Har du prøvd World of Warcraft og liker det, eller har spilt mye World of Warcraft og liker/likte.. Ganske gått lei World of Warcraft eller noe.. Så skal LotR:Online også være et supert alternativ.. Sålenge grafikkmotoren og hele grunnmuren i spillet er veldig likt.. Bare at LotR:Online er basert på Tolkien's Ringenes Herre osv..

Spillet ser utrolig lovende ut, og er ventet å kapre mange World of Warcraft spillere, ettersom hjernene bak World of Warcraft også har vært med i utviklingen av LotR:Online..

Jeg er hvertfall utrolig spent :dribble:

Og jeg liker tanken på at Vivendi Universal brukte år og dag på spillet..

Mente det var ferdig (og når Vivendi Universal gjør ikke noe halv ferdig) i 2004..

Så har nå Turbin med andre finnjustert spillet i 2år.. Så virker jo alt utrolig lovende!

Men gjenstår nå å se da, er hvertfall i closed BETA testing nå, så vi håper å tror på en release tidlig i 2007..

Lenke til kommentar

Jeg sier bare Maple Story. Gratis å spille, gratis å laste ned. Passe teit, veldig japansk spill men siiiinnsykt kult. MMORPG med en plattform-spill vri. Du kan registrere en konto og laste ned spillet på www.mapleglobal.com (av en eller annen idiotisk grunn må du bruke internet explorer for å åpne siden.. :S) .. Eneste spill jeg gidder spille i lengden er MMORPGS. Har spilt både Ultima Online, FFXI og WoW i flere år. Men nå har jeg begynt å spille Maple Story ved siden av WoW-raids. Absolutt å anbefale! Virker ikke så veldig tidkrevende heller. Prøv det og si hva du synes :) Ganske teit spill, men hvis du sammenligner det med "Fly For Fun" så er det plutselig ikke så teit lenger.. :blush:

Lenke til kommentar
Du kan jo se på Worldwar II Online :) det er ett utrolig kult spill.

De har en 14. dagers prøve tid hvor du må registrere deg men kort. Dersom du ikke blir imponert er det bare å avbestille innen 14 dager og du vil ikke motta noen regning.

EDIT: www.wwiionline.no

7224609[/snapback]

Åiii så gøy! Dette må jeg teste ut! :)

Kan du bruke kjøretøy i spillet? Som biler, tanks, fly osv.?

Lenke til kommentar
Men MÅ du ha det beste utstyret for å spille da? Har selv spilt både wow og guildwars og synes førstnevnte er mye mer morsomt å holde på med. Synes for eksempel pvp'en i wow er mye bedre utbygd enn i guild wars, men selvsagt, der blir det jo etterhvert spesielt viktig med godt utstyr. Eller evt. spill warlock :p

7227961[/snapback]

WoW er mye bedre enn GW ja. Men WoW tar alt for mye av min dyre bare tid :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...