bo1e Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har byttet operatør fra chess til telmore nylig. Og nå kommer jeg meg ikke lenger på nett med 3rdparty applikasjoner. Den innebygde browseren funker fint, men opera mini funker ikke, gmail funker ikke, emsn funker ikke. Alt funket før jeg byttet operatør. Har fått tilsendt oppsett for gprs fra telmore, og det ser jo ut til å funke med den innebygde browseren. Hva kan være galt? Mobilen er en SE 500k. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er kanskje ikke noe bombe at du da må sette opp alt på nytt også når du har mottatt nye oppsett. For å ta ett eksempel er det akkurat som når du bytter epostleverendør, så må outlook omkonfigureres. Mailkontoens tilgangspunkt må redigeres, opera mini må settes til å bruke riktig wap profil osvosv. //Hit Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Trodde de brukte default profil alltid. kan ikke huske å ha konfigurert noe sånt ihvertfall. Men jeg får ta en titt. Fant ut av det. Det var nok ingen instillinger for de forskjellige applikasjonene. Det var en generell javainstilling som måtte gjøres. Endret 7. november 2006 av bo1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå