Peterpan73no Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tok dette bildet ved Skipsfjorden på Magerøya. Synes personlig at dette ble et stilig bilde, men kanskje litt intetsigende. Jeg liker de harde kontrastene, men vil gjerne ha tips og tilbakemeldinger om hvordan folk mener det kunne blitt bedre. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skyene fikk en stygg "whobbly-effekt". Ble også veldig tunge. Ellers fikk du svart / hvitt funksjonen fint til! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette bildet har du fått til veldig bra syns jeg.Litt tunge skyer kansje,men dette er bra alikavel Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva har du gjort med skyene? Ellers er det ganske fint, men bildet er litt for lite og litt for hardt komprimert. /erling Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vel, det er for det første skjev horisont, skyene er utbrente, klippen/berget midt foran i forgrunnen var bare i veien, og jeg syntes bildet var totalt uinteressant... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dette bildet ble ikke bra i det hele tatt. Skyene ser rett aa slett falsk ut, bildet er alt for uklart, det er forferdelig kornete, og som Mr. Castro sier er steinene i forgrunden bare i veien og bildet er totalt uinteressant og gir meg ingenting. Dessverre, men jeg foelere du maa prove paa nytt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Enig med ustedalen... Tror forresten at dette bildet ville gjort seg bedre i farger. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva har skjedd med skyene? Ikke et velykket bilde. For lite kontraster, det er vanskelig "å få tak" på bildet. Uskarpt. Berget (eller steinen) i forgrunnen ødelegger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå