Gå til innhold

TBC nytt honor system & priser


Anbefalte innlegg

HVa skal du med rank 14, lvl 60 våpen i TBC?

7233843[/snapback]

Patchen og det nye honor systemet kommer før TBC og man kan bare levle til 70 etter TBC er kommet. "Rank 14" vil fortsatt være gode våpen i en stund fremover.

7252010[/snapback]

Greit dette, jeg mener uansett at det meste av anskaffelse av gear er ganske poengløst fram mot BC.(Forøvrig grunnen til at jeg ikke spiller WoW for tiden, kun beta av og til) Men man spiller for å ha det gøy, og hvis man vil bruke mye energi på å skaffe våpen som blir bra en måned ellerno, så værsgod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVa skal du med rank 14, lvl 60 våpen i TBC?

7233843[/snapback]

Patchen og det nye honor systemet kommer før TBC og man kan bare levle til 70 etter TBC er kommet. "Rank 14" vil fortsatt være gode våpen i en stund fremover.

7252010[/snapback]

Greit dette, jeg mener uansett at det meste av anskaffelse av gear er ganske poengløst fram mot BC.(Forøvrig grunnen til at jeg ikke spiller WoW for tiden, kun beta av og til) Men man spiller for å ha det gøy, og hvis man vil bruke mye energi på å skaffe våpen som blir bra en måned ellerno, så værsgod.

7252494[/snapback]

 

Takk.

Lenke til kommentar
Greit dette, jeg mener uansett at det meste av anskaffelse av gear er ganske poengløst fram mot BC.(Forøvrig grunnen til at jeg ikke spiller WoW for tiden, kun beta av og til) Men man spiller for å ha det gøy, og hvis man vil bruke mye energi på å skaffe våpen som blir bra en måned ellerno, så værsgod.

7252494[/snapback]

 

 

så kos deg med crap blue weapons og lvl med low dps våpen mens vi andre grinder med HW/GM våpen+armor...

 

seff er det smart å skaffe seg så mye dps som mulig før TBC, HW/GM våpen holder lenge (værtfall til 66+)

Lenke til kommentar

PVP er jo gøy, og da har man det jo gøy mens man grinder... Mene du at du ikke har hatt det gøy på lvl 60 i det hele tatt? hvis du spiller for å ha det gøy, bør du bare fortsette å gjøre det du har gjort på lvl 60 frem til nå... Hvis ikke du spiller kun for å ha det beste gearet da.

 

 

Men, er det noen som kan svare meg på når neste patch kommer?

Lenke til kommentar

Hmm, liker dette nye systemet. Betyr at jeg kan få meg FM Shoulders siden vi aldri gjør AQ40 så jeg får Conqueror. (Og nei, Draketalon Spaulders dropper heller ikke når vi en sjelden gang gjør BWL.) Er begynt å bli veldig lei av å ha Heroism Shoulders nå -.-

Endret av amarios
Lenke til kommentar
Greit dette, jeg mener uansett at det meste av anskaffelse av gear er ganske poengløst fram mot BC.(Forøvrig grunnen til at jeg ikke spiller WoW for tiden, kun beta av og til) Men man spiller for å ha det gøy, og hvis man vil bruke mye energi på å skaffe våpen som blir bra en måned ellerno, så værsgod.

7252494[/snapback]

 

 

så kos deg med crap blue weapons og lvl med low dps våpen mens vi andre grinder med HW/GM våpen+armor...

 

seff er det smart å skaffe seg så mye dps som mulig før TBC, HW/GM våpen holder lenge (værtfall til 66+)

7253243[/snapback]

Dette har forsvinnende lite å si, i følge betatestere er tid brukt på levelling redusert, i følge Penn brukte han 5-6 dager på å nå lvl67, hvor han i tillegg raidet med Nihilum i live. Blå lvl62 drops og grønne lvl65 drops ligger omtrent på pari med R14 rewards, så det vil være lite poeng i å bruke mere tid på å skaffe seg våpen i live, enn det levelling med drittgear faktisk tar i TBC, med mindre du er entusiastisk.

 

For warriors sin del, er rage generation også normalisert rundt gearet ditt, så forskjellen i damage output mellom godt geara og dårlig geara folk er redusert.

 

Selv kommer jeg nok til å gå for GM sverd, men kun fordi jeg vil pvp'e med det et par uker i live før TBC kommer.

Lenke til kommentar
Dette har forsvinnende lite å si, i følge betatestere er tid brukt på levelling redusert, i følge Penn brukte han 5-6 dager på å nå lvl67, hvor han i tillegg raidet med Nihilum i live. Blå lvl62 drops og grønne lvl65 drops ligger omtrent på pari med R14 rewards, så det vil være lite poeng i å bruke mere tid på å skaffe seg våpen i live, enn det levelling med drittgear faktisk tar i TBC, med mindre du er entusiastisk.

 

For warriors sin del, er rage generation også normalisert rundt gearet ditt, så forskjellen i damage output mellom godt geara og dårlig geara folk er redusert.

 

Selv kommer jeg nok til å gå for GM sverd, men kun fordi jeg vil pvp'e med det et par uker i live før TBC kommer.

7273834[/snapback]

Det kommer veldig ann på hvor tidlig man er oppe om morgenen, når man legger seg og klasse.

 

Ja, det er sikkert mulig å komme til 67 på 5-6 dager. Selv er jeg 63 og har hatt keyen i 5 dager. Men bare så det er sagt så trenger man

600k til 61

650k til 62

700k til 63

750k til 64

 

hver mob gir ca. 500xp, hver quest gir ca. 10k. samtidig har mob'sa i Hellfire Peninsula latterlig mye armor så for en Warrior/Rogue så vil jeg anbefale å droppe det stedet, stikk rett til Zangarmarsh. Personelig så gjorde jeg alle questene i Hellfire før jeg dro videre, men så fort jeg kom til Zangarmarsh så ble alt mye lettere!

 

Og bare så det er sagt så er BC gear overrated! Alle som har Tier2/3 kommer til å fortsatt bruke de aller fleste av de når de kommer til lvl 70. Hittil så har ikke jeg plukka med meg en eneste quest reward! (Med unntak av en imba earthstrike blandet med Blackhand's trinket)

Lenke til kommentar

Penn lvlet før xp increasen.

 

Før var det

 

400k til 61

440k til 62

490k til 63

530k til 64

550k til 65

590k til 66.

 

Nå er det MYE mer (850k til 66 for comparison, for meg nå fra 67>68 er det 920k fra 640k før)

 

Tar sånn ca 30-40% mer tid å lvle enn før. (Kan vedde på at han brukte over en uke egentlig, medregnet at han også spilte i alpha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...