Gå til innhold

TBC nytt honor system & priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil man fortsatt miste rank/honourpoints visst man ikke pvper på noen uker? Eller

går det endelig ann å pvpe ---> slacke ---> pvpe -----> rank 14 våpen?  :dribble:

7232612[/snapback]

 

Akkurat, pvp pts decayer ikke så du trenger ikke å pvpe 24/7 i 3måneder, du kan heller pvpe litt her og der i 2 år og få gear for det :) (mao mer casual friendly)

Lenke til kommentar
Vil man fortsatt miste rank/honourpoints visst man ikke pvper på noen uker? Eller

går det endelig ann å pvpe ---> slacke ---> pvpe -----> rank 14 våpen?  :dribble:

7232612[/snapback]

 

 

Vel er vel lurt å pvp som gris sånn at du har rank 14 gear + rank 14 våpen før TBC blir sluppet løs...

 

rank 14 armor sett krever 70 AB marks (eller var detr AV?), 40 AB marks og 40 WSG marks + honor "blood" money

 

rank 14 våpen krever 40 marks (kommer ann på hvilket våpen du velger)

+ 10 000 honor "blood" money (aka honor points)

Lenke til kommentar
HVa skal du med rank 14, lvl 60 våpen i TBC?

 

Rank 14 våpnene er veldig fine helt opp til lvl 65+. Med andre ord gir det deg en fordel å ha Rank 14 våpen når du starter levlingen fra 60.

 

For min egen del planlegger jeg å skaffe R14 daggeren til min rogue, 2xR14 1h økser til den ene warrioren min og våpen pluss armor til shamanen min. Så får vi se om jeg får tid å grinde mere utstyr til de andre altene mine.

Lenke til kommentar

Hvis man har lite å gjøre, begynner å bli lei av å vente så er det fint tidsfordriv å gjøre fram mot TBC. Og man gjør jo det av akkurat samme grunn som man skaffer seg loot i instancer fra 1-60. Jo bedre gear du har jo kjappere levler du.

 

Blir som å si "hvorfor rolle på et sverd i Maraudon når du snart blir 60 uansett?"

 

En upgrade er en upgrade og det er moro uansett hvor lenge den varer. Synes nå jeg da :D

Lenke til kommentar

Spørsmål: Har en lvl 40 warrior (tidligere twink) som er exhalted med WSG og litt innpå reverved med AB. Tenkte jeg skulle skaffe litt rep med AB på 48-49 for så å powerlevle til 60 for å ta resten til exhalted. Men så får jeg høre at det kommer en jalla honor patch før TBC som ødelegger hele greia for meg og at all rep'en min jobbet opp så langt da blir useless om jeg ikke dinger exhalted og kjøper rewards innen den tid.

Så, stemmer dette? Eller kan jeg puste lettet ut og fortsette grindinga med god tid frem til TBC?

Lenke til kommentar

Her er en sammenfattet liste på priser på utstyret når den nye patchen er på plass:

 

Dette er kun lvl 60 utstyret. Lvl 70 utstyret har andre priser.

 

Blått pvp sett

Hands - 2750 Honour Points and 20 AV Marks

Feet - 2750 Honour Points and 20 AB Marks

Legs - 4250 Honour Points and 30 WSG Marks

Chest - 4500 Honour Points and 30 AB Marks

Shoulders - 2750 Honour Points and 20 AB Marks

Helm - 4250 Honour Points and 20 AV Marks

 

TOTAL

21,250 Honour Points

70 AB Marks

40 AV Marks

30 WSG Marks

 

 

Epic pvp sett

Hands - 8250 Honour Points and 20 AV Marks

Feet - 8250 Honour Points and 20 AB Marks

Legs - 12750 Honour Points and 30 WSG Marks

Chest - 13500 Honour Points and 30 AB Marks

Shoulders - 8250 Honour Points and 20 AB Marks

Helm - 12750 Honour Points and 30 AV Marks

 

TOTAL

63750 Honour Points

70 AB Marks

50 AV Marks

30 WSG Marks

 

Weapons

1h - 15000 Honour Points and 20 AB Marks

2h - 30000 Honour Points and 40 AV Marks

 

Prisene er selvsagt bare foreløpige og kan endres før det når live serverne.

Lenke til kommentar
Raskt spørsmål, vil de honor killsa man har per dags dato bli omgjort til honorpoints?

 

Ranker med roguen atm og hvis jeg ikke rekker 14 før expansion så slipper jeg å starte på 0 points osv..

7242382[/snapback]

 

De blir ikke gjort om til honor points nei. Så du starter på 0 desverre.

 

De sletter det gamle honor systemet og ber oss glemme at det gamle noen gang eksisterte. Eneste som blir igjen er at du kan vise din høyeste rank noensinne for moro skyld, men that's it.

Lenke til kommentar
Spørsmål: Har en lvl 40 warrior (tidligere twink) som er exhalted med WSG og litt innpå reverved med AB. Tenkte jeg skulle skaffe litt rep med AB på 48-49 for så å powerlevle til 60 for å ta resten til exhalted. Men så får jeg høre at det kommer en jalla honor patch før TBC som ødelegger hele greia for meg og at all rep'en min jobbet opp så langt da blir useless om jeg ikke dinger exhalted og kjøper rewards innen den tid.

Så, stemmer dette? Eller kan jeg puste lettet ut og fortsette grindinga med god tid frem til TBC?

7243517[/snapback]

 

Du må nok skaffe deg den rep`en du skal ha + rewards før pvp systemet blir forandret. Rep`en blir ikke borte, men du vil ikke kunne bruke den til noe. Alle rewards forandres til å måtte kjøpes med honor points + marks of honor.

Lenke til kommentar
Blir kjipt for de som er veldig nærme exalted i noen bg. Mangler 5000 i wsg selv og nå har alliance plutselig sluttet å gå i wsg. 20-40 minutter venting for wsg 50 bg nå.

 

Har exalted AV men får jeg ikke kjøpt alle tingene jeg trenger før patchen.../angry

7231152[/snapback]

 

kansje smart å lvle til 60?

servern min er det ikke 30 sec vente tid en gang, 40+ Ab`s , 30+ WSG`s, 25ish AV`s oppe nesten hele dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...