Ksungam Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kom på en eller annen måte inn på denne, og virker ut i fra filmen og kommentarene at flere jenter synes han er søt. Vanligvis har jeg ikke noe problem med å se at en gutt er pen, eller søt, men han her synes jeg faktisk rett og slett var stygg. Han ser så dum ut at hadde det ikke vært for sangen hadde jeg startet å le, han ser ut som en stor dum idiot tatt utifra en komediefilm. Synes jenter flest at han faktisk er pen? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis man tar i fra han gitaren og kjendisstatusen så faller han sikkert en del på hunkskalaen hos jenter. Aldri hørt om fyren når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er han verdensmester i å ha stor hake eller noe? Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 syns ikke han var noe fin jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan ikke si jeg fant han spesielt attraktiv, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg synes nå han var litt søt jeg da Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Saklig bra bilde på 00:37, når han har hånda foran ansiktet. :!: Vel vel, kanskje ikke helt super hot. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ugg. Hva er det der? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Han ser ut som en lubben liten guttunge i mine øyne. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Pen neh.. Heller nusselig lubben. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Syns han såg ganske normal ut jeg? Har er ikke stygg, men han er heller ikke sånn mega hot... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hahaha, han så helt rar ut. Litt feminimt utrykk i ansiktet, barnerumpe og stor hake som fy fasan. Det var ikke han som sang? Er han død eller noe? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Siden han er kjent så er det vel ekstra sexy for jenter i den alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sett den videoen flere ganger nå... Grrrr! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I'd hit it. With a baseball bat. Han var ikke ekstraordinært pen. Lenke til kommentar
mkmina Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tom Fletcher er en kjempe pen gutt. Seriøst, han er nydelig Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Største hake/kinn-partiet jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå