bernini Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Har akkurat bestillt meg et HTPC-oppsett. Kjøpte i tillegg en Logitech Harmony 525 som jeg skal bruke til blant annet nevnte HTPC . I farten glemte jeg at pcen ikke hadde noen form for IR-mottaker, så spørsmålet er om noen vet hvilken mottaker jeg kan bruke med denne fjernkontrollen og hvor jeg får tak i en slik. På forhånd takk for hjelpen - gordito Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du bør vel nesten kjøpe sett med en fjernkontroll og mottager, siden du bør ha original fjernkontroll for å lære opp Logitech 525. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ok, så en hvilken som helst fjernkontroll med IR-mottaker inkludert bør fungere flott? Takk for svar Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skulle tro det, har ikke hatt problemer med noen fjernkontroller på min Logitech 525. Bruker den på et iMon system i HTPCen her (lært fra iMon fjernkontrollen). Lenke til kommentar
bernini Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Gikk for en "Microsoft Media Center Remote", var ikke så ille på pris. Får håpe den fungerer bra. Igjen takk for hjelp Lenke til kommentar
bilabo Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Ville anbefalt denne: http://dingsen.no/data/usb-dingser/264-usb-fjernkontroll-til-pc.html Prøvde to andre merker før jeg fant en som funker. 150 spenn og gratis frakt. Fikk min etter 10 dager, men er mulig å sende med express vist man ønsker å betale ekstra. Trenger ikke å installere noe som helst, plug it in, og det virker som bare det. Lykke til! Endret 17. september 2010 av bilabo Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Litt sent nå kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå