Gå til innhold

EN ting som irriterer meg med "CASEMODS"

Anbefalte innlegg

hva pokker er vitsen med all denne plexiglass-boomen som er kommet i det siste? er jo værre fjortis-stempel enn miss-sixty bukser og buffalo sko jo! ikke kom her og si at dårlig utskjærte vinduer i et kabinett er kuu.. ups.. jeg mener KEWLT! jeg vil heller male en rød sirkel med neglelakk på kabinettet mitt enn å dra frem en sirkelsag og skjære sånn CA et vindu.. hadde dere enda giddi å gjort det skikkelig så skulle jeg ikke klagd. men flesteparten av dere tenker at et vindu er et vindu.. ikke noe med å måle avstanden til de forskjellige kantene nei. her skjærer vi sånn ca..

Dette er kun en luftingsventil for meg. gidder ikke høre at "plexiglass kan jo være stilig da". ja det kan gjøres pent ja.. men i 80 % av tilfellene så er dette noe som da er satt igang på 5 minutter mens de venter på at mammas hjemmelagde pizza blir ferdig. nei unger. skal dere først gjøre noe. så gjør det ordentlig. og klarer dere ikke det. så ikke gjør det! jeg er også av den oppfatning at et pent standard-kabinett kan være like fint det, så lenge de3t ikke er off-white..

Dette var kun min personlige mening. og om dere ikke respekterer min mening, så gjør ikke det meg så veldig mye.. for min mening er MIN mening, og jeg mener ikke å pådytte dere mine standpunkter.. tenkte bare å informere litt. :smile:

Med STERK fare for å bli flamet.

Charlie 3 Forsland OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har riktig i at sløve jobber blir bare dumt, men når det gjøres ordentlig så blir det jo litt fett. :smile:

Noen skal jo bare ha plexi i siden fordi det er "in" ikke for at de syntes det er kult og da blir jo ikke jobben helt ferdig, fordi en pc med bare plexi og uten lys og annet "stæsj" blir jo bare dumt.

En casemod skal gjøres ordentlig mener da jeg.

Skal selv lakke pc`en i morra :smile:

Lenke til kommentar

Er i grunnen enig i at plexiglass-mod alla 1-2-3, har en tendens til å se uhyre stygt ut og ikke mist litt harry.. heh

Jeg skal innrømme at jeg var inne på tanken om å sette inn plexiglass i mitt kabinett før det blei "inn". Men det blei nedstemt pga for mye bry, og en viktig ting til.. det må jo se litt sjebelig ut inni dah.. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å ha plexiglass i kabinettet mitt, JA TENK DET!

Men jeg skal ha det i et Lian Li, så jeg skal øve meg rundt et par tusen ganger slik at jeg kan få det til å se bra ut.

Jeg er enig med fyren som åpnet denne tråden, de som skal modde for første gang har vel en stor sjangs til å drite på draget slik at utfallet blir helf for jævlig.

Så selv vil jeg anbefale å skaffe et gammelt jallakabinett eller noe å øve på, plexi koster ikke så allverdens at det gjør noe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 01:48, skrev Fake:

hva pokker er vitsen med all denne plexiglass-boomen som er kommet i det siste? er jo værre fjortis-stempel enn miss-sixty bukser og buffalo sko jo! ikke kom her og si at dårlig utskjærte vinduer i et kabinett er kuu.. ups.. jeg mener KEWLT! jeg vil heller male en rød sirkel med neglelakk på kabinettet mitt enn å dra frem en sirkelsag og skjære sånn CA et vindu.. hadde dere enda giddi å gjort det skikkelig så skulle jeg ikke klagd. men flesteparten av dere tenker at et vindu er et vindu.. ikke noe med å måle avstanden til de forskjellige kantene nei. her skjærer vi sånn ca..

Dette er kun en luftingsventil for meg. gidder ikke høre at "plexiglass kan jo være stilig da". ja det kan gjøres pent ja.. men i 80 % av tilfellene så er dette noe som da er satt igang på 5 minutter mens de venter på at mammas hjemmelagde pizza blir ferdig. nei unger. skal dere først gjøre noe. så gjør det ordentlig. og klarer dere ikke det. så ikke gjør det! jeg er også av den oppfatning at et pent standard-kabinett kan være like fint det, så lenge de3t ikke er off-white..

Dette var kun min personlige mening. og om dere ikke respekterer min mening, så gjør ikke det meg så veldig mye.. for min mening er MIN mening, og jeg mener ikke å pådytte dere mine standpunkter.. tenkte bare å informere litt. :smile:

Med STERK fare for å bli flamet.

Charlie 3 Forsland OUT!

Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke kan gjøre det de vil med PC'e sin. Det blik kansje ikke som du hadde tenkt, men du trenger vel ikke går rundt og klage ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...