Dr. Mobius Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg husker jeg hadde samme problem da jeg var yngre. Måtte danse i en slags fremoverbøyd stilling for ikke å pirke borti den jeg dansa med med pikken. Hadde problemet en stund, men vokste det av meg. Hadde vel problemer med det fra jeg var 14 til jeg var 16/17. Ikke tenk på det du, kanskje noen av de du danser med liker å kjenne at de har en liten effekt på deg Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Under maten ved det først juleballet , tar en av jentene i klassen over meg og starter å benflørte med meg under borde for å deretter ta av seg skoen, og stryke meg på innsiden av låret og i skrittet. Med dressbukse var dette en mindre kul situasjon. Hun mente ikke no med det, var bare for å være slem 7220588[/snapback] Stakkars Snobjorn Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Siden folk ikke holder seg til det trådstarter sitt emne er, så stenger jeg tråden rett og slett nå .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg