Snikpellik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 - 16 år - Vormsund, Akershus - Har ikke eget, men låner Nikon D40 fra skolen og bruker muttern sitt Canon EOS 300D. - Har ikke holdt på lenge, begynte kanskje mer aktivt i februar/mars. - Jeg har aldri hatt eget kamera. - Alltid likt å ta bilder. Er generelt interessert i foto, og det ble en boost da jeg begynte på medielinja i fjor høst. Nå har jeg funnet ut at jeg digger å ta bilder, og eksperimentere med det. Noen få av bildene mine finnes her og her, men jeg er i gang med utviklingen av et skikkelig portefølje. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 -Alder: 15år -Bosted: Ålgård(sør øst for stavanger, 30min i bil) -Kamera: Canon EOS 350D -Hvor lenge har du holdt på: Har holdt på siden jeg var 11år, da med kompakt kamera -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Har hatt et Canon Powershot a100(?) -Hvordan kom du på denne interessen: Var lei av kompakt kamera, og så alle de flotte bildene folk tok med slr kamera. Har ikke komt så langt innen speilrefeks stadiet, var en svær overgang fra et kompakt kamera fra år 2000 til et speilrefelks, men det kommer. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) -Alder: 12 år -Bosted: Kolbotn -Kamera: Canon EOS 400D -Hvor lenge har du holdt på: 10 års alderen, men jeg fikk dslr idag. -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Jeg hadde et tynt casio kamera, 2 mp. Ble ikke no særlig bra bilder. -Hvordan kom du på denne interessen: Onklene min har kamera, og har ganske stor innteresse for det å. Jeg fikk lov til å knipse litt bilder. Og vips da ble jeg hekta på foto! Er vel den yngste med foto interesse her . Endret 15. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 -14 -Kristiansand -Nikon D80 -3 månder -et Exilim -Tanta mi er photograf! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 - 89 modell - Kongsberg - Canon Eos 400D (kjøpte i slutten av mai, 2007) - Tja, siden en gang i 2006 tror jeg - Canon ixus 800 is, ikke mitt, men lånte en del til å ta bilder - Tror jeg bare begynte med å ta bilder og likte det godt. Morsom hobby Bilder jeg har tatt kan sees her: http://solveigb.deviantart.com/ Lenke til kommentar
MightyTwin Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Alder: 16 ('91-modell) Bosted: Østfold. Indre Enfold, nærmere bestemt. Kamera: Canon EOS 400D, som jeg er storfornøyd med. Hvor lenge har du holdt på: Fikk huset i desember 2006, har knipset bilder i et par år før det. Hvilken andre kameraer har/hadde du: Rotet litt rundt med et syttitall-ish speilrefleks, med manuell fokus og en blits som stilles inn etter tabeller... Og selvfølgelig det vanlige kompaktkamerastyret, spesielt Olympus C-220, som gav usedvanlige gode bilder. Til tider. Hvordan kom du på denne interessen: Husker ikke helt, men var nok den følelsen av å kunne ta dine egne bilder, og attpåtil få noen fine ut av prosessen, som fikk meg til å bli mer seriøs. Dessuten er jeg en stor kamerafetjist, og elsker å lete meg frem til det beste utstyret for mitt bruk (også eventuelle fremtidige muligheter). -MightyTwin. Endret 27. august 2007 av AnEvilTwiner Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Alder: 17 ('90-modell) Bosted: Stavanger, Rogaland Kamera: Canon EOS 400D (m/kitobjektiv) Siden Mai. Hvilken andre kameraer har/hadde du: Nikon Coolpix. Hvordan kom du på denne interessen: Alltid likt å fotografere, men det har som regel vært film (har lenge holdt på med film), men så fant jeg ut at bilder var mye mer interessant. Her er bilder jeg har tatt (med annet, holder på med webdesign etc også) http://fanatic21.deviantart.com/ Endret 13. juni 2007 av gåte Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 -Alder: 17år -Bosted: Brattholmen, Sotra; rett utenfor Bergen -Kamera: Canon EOS 350D -Hvor lenge har du holdt på: Med mitt dSLR så har jeg ikke holdt på så mange månedene, selvom jeg er oppi 3-4000 bilder! Men alt i alt så har jeg alltid likt å ta bilder, for å ta være på minner og lignende! -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Har hatt en del forskjellige. Det er vel helst mine foreldre som har kjøpt de, så jeg har bare "lånt" kompaktene av dem! -Hvordan kom du på denne interessen: Jeg har alltid hatt sansen for de som går rundt med linsen på størrelse med bazookaer, og like alltid å få et godt resultat på bildet som blir tatt. Det viser seg at det blir det ikke alltid når man bruker kompakt kamera, ei heller med dSLR, men ihvertfall større sjans for et godt bilde på dSLR-ene! Lenke til kommentar
jakobls Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Alder/år: 15 år/1992 Bosted: Valderøy, utenfor Ålesund Kamera og objektiv: Nikon D80 med Tamron 17-50mm f/2.8 og Nikon 80-200mm f/2.8 Hvor lenge har du holdt på: Alltid småfotografert, men litt mer fra 12 års alderen, og tok det hele ett steg videre etter konfirmasjonen i mai i år. Hvilken andre kameraer har/hadde du: Har før brukt hele familiens Nikon Coolpix 3700, samt ett eldre kompakt Canon kamera som brukte ekte film:) Yihaa. Hvordan kom du på denne interessen: Alltid hatt interessen. Lenke til kommentar
skaterman93 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 -Alder: 14 -Bosted: Oslo -Kamera: Nikon D40 -Hvor lenge har du holdt på- -1 dag -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Ingen -Hvordan kom du på denne interessen: vet ikke Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 14 Moss Canon EOS 30D Ca. månde Eneste selv eide Kom på denne rett og slett av å se så mye tøffe bilder rundt omkring, spesielt bil bilder på forskjellige forumer. Kjøpte kamera, og ble helt hekta. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Yoho! Jeg er den yngste fotografen, hitil. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er 15 år gammel, og tar bilder med EOS 350D. Har alltid likt å fotografere, så å sette en fast begynnelse ville gått dårlig. Har vært interessert i alt som har med elektronikk å gjøre siden ett-års-alderen, inkludert fotografi. Begynte vel med et gammelt HP-kamera. Har fotografert med et Pentax Optio L20 en god stund, men kjøpte mitt første dSLR i april i år, og "arvet" pappas gamle objektiver brukt på EOS 650 fra 1987. Som sagt har interessen alltid vært der, og vil nok alltid være der også. Faktisk har jeg tenkt meg en tur ut nå.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Jeg er en gutt på 15 år, flyttet fra Nordnorge i 2000. Jeg kjøpte et Canon EOS 20D etter jul, og har tatt en god del bilder med det. Jeg oppdaget kamerainteressen min etter sommeren 2006, da fløy jeg rundt og tok bilder med kameraet på telefonen min, en w810i. Jeg fant fort ut at det ikke var noe særlig, så jeg brukte siste slump av konfirmasjonspengene på EOSen. Tidligere har jeg som sagt ikke hatt noen kameraer, men jeg har tatt i overkant av fire tusen bilder med telefonen og noen hundre bilder med familiekameraet. Husker ikke hvilket merke og modell det er. Det var for nå! Endret 24. juni 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) -Alder: 15år -Bosted: Nord-Trøndelag, Levanger kommune -Kamera: Nikon Coolpix P2 (rottent kompaktkamera) Går til inkjøp av dslr til høsten -Hvor lenge har du holdt på: Siden slutten av 2005 -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Ingen andre kameraer -Hvordan kom du på denne interessen: Jeg tok endel bilder i IKT tilvalgsfag i 9. klasse. Fant ut at dette var ganske interessant, og jeg ble fornøyd med bildene mine. Og når jeg fikk skryt ble det bare enda bedre. EDIT: Mitt fotogalleri finner du i signaturen min Endret 26. juni 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 I den tidligere posten min glemte jeg å nevne fotogalleriet mitt som jeg har liggende. Det kan bli funnet her. Dette er de verkene jeg er mest fornøyd med. Kos dere, håper det faller i smak. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Alder: Blir 15 i september Bodsted: Vinterbro Kamera: Canon EOS 400D (m/kitobjektiv) Hvor lenge har du holdt på: Siden jul Hvilken andre kameraer har/hadde du: Bukt mobilen Hvordan kom du på denne interessen: Jeg syns det var gøy og ta bilder Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Blir flere og flere unge fotografer her inne, samt mange eldre. Så de eldre må lære oss vitenskapen så vi kan bringe den frem i genrasjoner Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er 15 år Bur i Norheimsund, Kvam, Hordaland, Norge Canon EOS 350D Holdt på ca 1 år Har hatt eit olympus analogt kompakt kamera, og far min sitt Sony kamera Eg begynte med fotografi da eg fikk prøve tanta mi sitt Canon EOS 300D kamera, og seinere fikk prøve kompisen min sitt Konika Minolta 5D kamera. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Er det noen her som har noen bilder dere vil presentere? Jeg vil gjerne sammenligne med mine jevnaldrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå