jensemil Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 vi burde alle legge ut vaare beste bilder. Syns jeg da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har vi ikke en traad for det? Hvis ikke, saa stotter jeg det! Lenke til kommentar
-zippo- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 -Alder: 17 -Bosted: Namsos -Kamera: 300D -Hvor lenge har du holdt på: 1 år -Hvilken andre kameraer har/hadde du: 1 -Hvordan kom du på denne interessen: Jeg husker en fin vinter kveld, så jeg prøvde meg med å ta noen fine pics. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er en tråd for Beste Bilder nede i Bildekritikken Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 -Alder: 19 -Bosted: Tranby, Lier, Buskerud -Kamera: Nikon D70 / Nikon Coolpix 3200 Festkamera -Hvor lenge har du holdt på: Drøyt 3 år -Hvilken andre kameraer har/hadde du: d70/3200 -Hvordan kom du på denne interessen: Usikker, men alltid likt å ta bilder og se på bilder. Mulig jeg har det fra bestefar og pappa. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Alder: 16 Kamera: Canon EOS 400D, Canon IXUS 40, Canon IXUS 50. Har alltid likt å ta bilder. Fotografering er den mest kunstneriske siden ved meg. Går mest i landskapsbilder, men har blitt mer eksperimentell i det siste. Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) jeg er altfor gammal tydligvis. men har da holdt på i 7 år. og er så avansert at jeg driver med mellomformat. Endret 16. november 2006 av kaosfjas Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 For dem som føler seg for gammel for denne tråden kan jo ta en titt på den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=398393 Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Alder: 17 år Bosted: Grimstad Kamera: Canon EOS 400D med kit + Canon EF 70-200 f/4 USM Andre kameraer: Et canon digital kamera.. Begynte vel for litt over 1 mnd siden etter et fotoprosjekt på skolen. Fant ut at dette var tingen! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men jeg tenkte paa unge fotografers beste bilder. Det er litt annderledes. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 -Alder: 15 år -Bosted: Fosnavåg (Herøy) -Kamera: Canon EOS 350D -Hvor lenge har du holdt på: er ikke helt sikker men jeg har alltid vert intresert i Foto men fikk mitt første speil refleks når jeg var 13 så startet vel skikkelig der -Hvilken andre kameraer har/hadde du: Første kamera var et san pingu kamera eller noe andre kamerae var et konica kompakt kamera, tredje kamerae var et Brica digitalt kompakt kamera, det fjerde var et 20 år gammelt speil refleks kamera av typen Nikor tror jeg og det jeg flyger rundt med nå er et Canon EOS 350D -Hvordan kom du på denne interessen: jeg vet egentlig ikke helt, når jeg var liten var det å ta bilder det gøyeste jeg vist vertfall Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Navn Marius Olsen Alder: 15 Bosted: Trondheim Kamera: Nikon D50 kit + Tamron 70-300mm Holdt på i ca. 1 år nå, litt mer kanskje. Startet med fotografering (Hovedsaklig kun av fugler) fordi jeg ville ta vare på de fuglene jeg så. Noen av bildene mine kan ses på min egen side (Oppdatert en gang på 6 mnd ) Tronderfoto eller om du søker på "marius olsen" på "bilder galleri på Fugler.net Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men jeg tenkte paa unge fotografers beste bilder. Det er litt annderledes. 7301642[/snapback] Det er jo ikke bare bare å finne "det beste bildet". Man kan jo ha mange bra, og det er vanskelig å si om det ene er bedre enn det andre. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 QUOTE(jensemil @ 17/11-2006 : 05:23)Men jeg tenkte paa unge fotografers beste bilder. Det er litt annderledes. Det er jo ikke bare bare å finne "det beste bildet". Man kan jo ha mange bra, og det er vanskelig å si om det ene er bedre enn det andre. Selvfolgelig, fakta finnes jo ikke. Men hva du synes er best, tenker jeg paa. Det er vell ikke umulig? Hvis det er umulig, kan du jo be noen andre velge for deg. Hvis det er umulig, kan du jo gjette? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 -17 -Fredrikstad -Canon EOS 350D -1/2 år -Var noe jeg lenge hadde hatt lyst til å gjøre for er veldig fasinert av brae fotografier Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 15 Bergen Canon EOS 400D har hatt 2 kompakt kamera og intressert meg skap-messig for foto, for en uke siden bestemte jeg meg for å kjøpe speilrefleks =D Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - 16 - Bergen - Panasonic Lumix DMC-FX7 - Har holt på siden 14års dagen da jeg fikk Sony DSC-P72. - Har tidligere hatt Sony DSC-P72. En klomp av et kamera. Sparer no til Canon 30D. - Har alltid vært interessert i det visuelle. Har en onkel som er proff og har foreldre som arkitekter som tar mye bilder. Så her dette smittet over på meg. Lenke til kommentar
Cillat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) slettet Endret 8. juni 2009 av Cillat Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei - 17 år - Fredrikstad - Sony Cyber-Shot DSC-H5 - Fra august i år - Har hatt et Canon IXUS i før, og følte det var på tide med en oppgradering før safaritur i Kenya i august. Jeg hadde egentlig peiling på noe annet enn zoom og autofokus før jeg kjøpe kameraet, men etter hvert som bildene av ville elefanter, løver, geparder, leoparder, krokodiller osv haglet inn, lærte jeg meg mer og mer etter hvert. - Interessen kom etter hvert som jeg fant ut hva jeg ikke viste Lenke til kommentar
morlie Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 -15år -Lørenskog og Grefsen -Canon EOS 30D -Siden mai -Cyber Shot ettellerannet. Alltid vært litt itresert i fotografi, har alltid likt å se hvordan de har greid og fokusere på en fugl som sitter på en grein.. (dette trudde jeg var magi.. tru det eller ei) så når jeg hørte at det fantes andre kameraer enn de "super brae" som jeg hadde fra før av så begynte jeg og gjøre litt undersøkelser. Så her er jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå