Gå til innhold

Unge fotografer her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Alder: 16

Kamera: Canon EOS 400D, Canon IXUS 40, Canon IXUS 50.

Har alltid likt å ta bilder. Fotografering er den mest kunstneriske siden ved meg. Går mest i landskapsbilder, men har blitt mer eksperimentell i det siste.

Lenke til kommentar

-Alder: 15 år

-Kamera: Canon EOS 350D

-Hvor lenge har du holdt på: er ikke helt sikker men jeg har alltid vert intresert i Foto men fikk mitt første speil refleks når jeg var 13 så startet vel skikkelig der

-Hvilken andre kameraer har/hadde du: Første kamera var et san pingu kamera eller noe :p andre kamerae var et konica kompakt kamera, tredje kamerae var et Brica digitalt kompakt kamera, det fjerde var et 20 år gammelt speil refleks kamera av typen Nikor tror jeg og det jeg flyger rundt med nå er et Canon EOS 350D :D

-Hvordan kom du på denne interessen: jeg vet egentlig ikke helt, når jeg var liten var det å ta bilder det gøyeste jeg vist vertfall :p

Lenke til kommentar

Navn Marius Olsen

Alder: 15

Kamera: Nikon D50 kit + Tamron 70-300mm

Holdt på i ca. 1 år nå, litt mer kanskje.

Startet med fotografering (Hovedsaklig kun av fugler) fordi jeg ville ta vare på de fuglene jeg så.

Noen av bildene mine kan ses på min egen side (Oppdatert en gang på 6 mnd :blush: ) Tronderfoto

eller om du søker på "marius olsen" på "bilder galleri på Fugler.net

Lenke til kommentar
QUOTE(jensemil @ 17/11-2006 : 05:23)

Men jeg tenkte paa unge fotografers beste bilder. Det er litt annderledes.

Det er jo ikke bare bare å finne "det beste bildet". Man kan jo ha mange bra, og det er vanskelig å si om det ene er bedre enn det andre.

Selvfolgelig, fakta finnes jo ikke. Men hva du synes er best, tenker jeg paa. Det er vell ikke umulig?

Hvis det er umulig, kan du jo be noen andre velge for deg. Hvis det er umulig, kan du jo gjette? :roll:

Lenke til kommentar

- 16

- Bergen

- Panasonic Lumix DMC-FX7

- Har holt på siden 14års dagen da jeg fikk Sony DSC-P72.

- Har tidligere hatt Sony DSC-P72. En klomp av et kamera. Sparer no til Canon 30D.

- Har alltid vært interessert i det visuelle. Har en onkel som er proff og har foreldre som arkitekter som tar mye bilder. Så her dette smittet over på meg.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei

- 17 år

- Fredrikstad

- Sony Cyber-Shot DSC-H5

- Fra august i år

- Har hatt et Canon IXUS i før, og følte det var på tide med en oppgradering før safaritur i Kenya i august. Jeg hadde egentlig peiling på noe annet enn zoom og autofokus før jeg kjøpe kameraet, men etter hvert som bildene av ville elefanter, løver, geparder, leoparder, krokodiller osv haglet inn, lærte jeg meg mer og mer etter hvert.

- Interessen kom etter hvert som jeg fant ut hva jeg ikke viste :cool:

Lenke til kommentar

-15år :D

-Lørenskog og Grefsen

-Canon EOS 30D :love:

-Siden mai

-Cyber Shot ettellerannet.

Alltid vært litt itresert i fotografi, har alltid likt å se hvordan de har greid og fokusere på en fugl som sitter på en grein.. (dette trudde jeg var magi.. tru det eller ei)

så når jeg hørte at det fantes andre kameraer enn de "super brae" som jeg hadde fra før av så begynte jeg og gjøre litt undersøkelser.

Så her er jeg :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...