Gå til innhold

Unge fotografer her inne?

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere som har holdt på i 5+ år her ser tilbake på bilder tatt de første 1-2 årene og tenker, "det der var et jævlig bra bilde"?

Noen av de beste bildene jeg har tatt er fra de første dagene med speilrefleksen. og ett crappy 28-80 objektiv fra krigen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel poste i denne tråden mens jeg enda er under 18 (to dager igjen).

Alder: 17

Utstyr: Canon EOS 500D, Lomography fisheye

Hvor lenge? To år seriøst, men har alltid lekt med kamera

Andre kameraer: et par analoge speilreflekser som jeg leker med fra tid til annen

Hvorfor: Mamma hadde planer om å bli fotograf, så har alltid hatt tilgang på mye fotoutstyr. Det har gjort at jeg stort sett alltid har med meg kameraet, og at jeg liker å leke med lys og farger.

Lenke til kommentar

-Alder

-Kamera

-Hvor lenge har du holdt på

-Hvilken andre kameraer har/hadde du

-Hvordan kom du på denne interessen

Er 17 år og bor i Aurskog-Høland, Akershus. Har investert i et Canon 1000d samt en 18-200mm sigma linse som jeg er storfornøyd med. Har holdt på nå i en måned, men har tatt rundt 4000 bilder. Interessen for fotografering har alltid vært der, men kjøpte først et kamera nå nylig. Har dessuten en konto på foto.no hvor jeg kommer til å legge ut noen bilder. http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_oversikt.cgi?brukerid=94225

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

- 14 år

-Hallingdal

- Har selv Nikon D5000 men fattern har ett Canon 7D MKII.

- Da faren min solgte noe askjedritt fikk jeg D5000 Standard kit. Har holdt på i cirka 8 måneder.

- Har ett Casio Exilim EX-F1 pro (Høyhastighetskamera), Panasonic HVX-200 og ett XH A1, men det er ikke mitt

- Pappa har holdt på med kamera og foto osv. i hele livet sitt, har sett på en del bilder og blitt inspirert av flere folk på forumet også :)

Endret av Prompejon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...