morlie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvor mange av dere som har holdt på i 5+ år her ser tilbake på bilder tatt de første 1-2 årene og tenker, "det der var et jævlig bra bilde"? Noen av de beste bildene jeg har tatt er fra de første dagene med speilrefleksen. og ett crappy 28-80 objektiv fra krigen.... Lenke til kommentar
signii Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Må vel poste i denne tråden mens jeg enda er under 18 (to dager igjen). Alder: 17 Bosted: Drøbak i Akershus Utstyr: Canon EOS 500D, Lomography fisheye Hvor lenge? To år seriøst, men har alltid lekt med kamera Andre kameraer: et par analoge speilreflekser som jeg leker med fra tid til annen Hvorfor: Mamma hadde planer om å bli fotograf, så har alltid hatt tilgang på mye fotoutstyr. Det har gjort at jeg stort sett alltid har med meg kameraet, og at jeg liker å leke med lys og farger. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da lar vi persondiskusjoner være i fred, topicen er denne veien -----------------------> Takk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Alder: 17 Bosted: Fredrikstad Utstyr: Nikon D300s, 35mm f/1.8 samt annen optikk. Hvor lenge? To-tre år Andre kameraer: Nikon D40 og Nikon FG Hvorfor: Alltid likt å ta bilder. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 -Alder -Bosted -Kamera -Hvor lenge har du holdt på -Hvilken andre kameraer har/hadde du -Hvordan kom du på denne interessen Er 17 år og bor i Aurskog-Høland, Akershus. Har investert i et Canon 1000d samt en 18-200mm sigma linse som jeg er storfornøyd med. Har holdt på nå i en måned, men har tatt rundt 4000 bilder. Interessen for fotografering har alltid vært der, men kjøpte først et kamera nå nylig. Har dessuten en konto på foto.no hvor jeg kommer til å legge ut noen bilder. http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_oversikt.cgi?brukerid=94225 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har dessuten en konto på foto.no hvor jeg kommer til å legge ut noen bilder. De bildene der kan du være stolte over Vi har en eminent månedbilde-tråd og bildekritikk her også,tror mange her ville blitt glad om du deler litt av deg selv med oss Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alder: 17 Bosted: Bor nå i Skien Utstyr: Olympus E-30 + tele 70-300 mm, macro 35 mm, vidvinkel 11-22 mm Hvor lenge? Har vel holdt på nå i hmm.. 3-4 år Hvorfor: Vet ikke helt, har alltid likt å fange ting med et kamera enten med video eller med bilder Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) - 14 år -Hallingdal - Har selv Nikon D5000 men fattern har ett Canon 7D MKII. - Da faren min solgte noe askjedritt fikk jeg D5000 Standard kit. Har holdt på i cirka 8 måneder. - Har ett Casio Exilim EX-F1 pro (Høyhastighetskamera), Panasonic HVX-200 og ett XH A1, men det er ikke mitt - Pappa har holdt på med kamera og foto osv. i hele livet sitt, har sett på en del bilder og blitt inspirert av flere folk på forumet også Endret 3. oktober 2010 av Prompejon Lenke til kommentar
morlie Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 7d mk2? kjøper det for 20.000:) hvis det er til salgs da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå