frostbitten Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) IGN har bilder av de ferdige spillcovrene vi får til PS3. Jeg synes de så veldig bra ut. Edit: Glemte mellomrom. Endret 5. november 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan ikke si jeg er veldig begeistret. Det er knapt større enn et PSP-cover. Altfor lite og kvadratformet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nei og nei og nei! Skal det liksom bli enda mer rot i hyllene nå da? Kunne dem ikke bare kommet i vanlige DVD cover? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skulle de ha kommet i DVD cover? Blir enkelt for forbrukeren som skal se forskjell på blu-ray filmer, spill og andre DVD'er. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den så ikke spesielt fint ut, litt lei over at det skal være forskjellige størrelser på forskjellige coverer Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Håper det isåfall blir standard blueray cover, sånn at man kan tilpasse cd-hyllene etter dette. Personlig synes jeg det er greit med forskjellige covere på forskjellige standarder, sånn at de ikke blandes med hverandre! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skulle de ha kommet i DVD cover? Blir enkelt for forbrukeren som skal se forskjell på blu-ray filmer, spill og andre DVD'er. 7220547[/snapback] Det står jo tydelig hvilket format spillet er til på toppen av coveret, så jeg ser jo egentlig ikke problemet. Folk som ikke klarer å lese dette vil vel heller ikke umiddelbart assosiere et mindre cover med et PS3 spill. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det var et lite cover, men mye mer stylish enn det på 360 ... Uansett størrelsen er nok forvirende, men man venner seg til det.... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Synes det ser helt greit ut. Nå er det også det som er på innsiden som interesserer meg,ikke størrelsen på innpakningen.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 savner tiden hvor spill kom i store papp esker. det var covere det Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 savner tiden hvor spill kom i store papp esker.det var covere det 7220641[/snapback] Sant. Nå skal vi være utrolig heldige om vi får Collectors Edition i pappesker Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) GTA 4 Cover Der er et bra cover til PS3 og GTA 4.... Endret 5. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Blu-Ray styret øverst får godt fram "plastic-fantastic" looken. Ser ikkje veldig godt ut. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ser egentlig helt ok ut, plager meg egentlig ikke noe særlig. Men hadde personlig foretrukket standard dvd covere Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette var altfor lite, og syns det ikke gjenspeiler den digre konsollen som ps3 er. (helt passe size for min del, men) Skulle ønske det ikke var see-through cover heller.. Likte det når playstation 2 coverne var sorte, ikke blå! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Så bra ut fra front, men den "plastic-fantastic"-looken Mala kommenterte var rett og slett stygg slik coverene gjerne står i dvd-hylla. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Syns heller ikke at det plastikkstyret var så jævlig pent. Men i tillegg betyr det ingenting for om noen kjøper konsollen så :/ Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan dere ikke bare ta å skjære vekk toppen med en tapetkniv da Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skulle de ha kommet i DVD cover? Blir enkelt for forbrukeren som skal se forskjell på blu-ray filmer, spill og andre DVD'er. Greit nok at det er en fordel å kunne skille mellom DVD-film og BluRay-film, men når det gjelder spill, tror jeg de fleste forbrukerne driter i hvilket format det er - det viktigste er at de får vite tilhørende konsoll. Hvordan er forresten coverne i forhold til standard DVD-cover? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Så lenge de passer inn i dvd-hyllene mine spiller det ingen rolle, men spesielt pene å se på var de ikke. Endret 5. november 2006 av espent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå