nutrox84 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? Lenke til kommentar
nutrox84 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 er det ingen som vet dette? Lenke til kommentar
glosi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er det ingen som vet dette? 7226637[/snapback] Det pleier å ta en del måneder før de slipper en ny farge, det tok lang tid med w810i, det tok lang tid med lgkg800. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dangaard har ingen info på nettsidene om en hvit W850 ennå... så da tar det nok en stund. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? 7220217[/snapback] Du får den hvite versjonen bl.a i Frankrike. Men om du kan flashe den til Norsk vet jeg ikke. Lettere å kjøpe den svarte da, og bytte til hvite deksler. Led lysene har samme farge, så ikke noe problem der. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? 7220217[/snapback] Du får den hvite versjonen bl.a i Frankrike. Men om du kan flashe den til Norsk vet jeg ikke. Lettere å kjøpe den svarte da, og bytte til hvite deksler. Led lysene har samme farge, så ikke noe problem der. 7328259[/snapback] Har fått inn alt av deler til hvit w850, så antar at hvit W850 ikke er altfor langt unna i butikker heller.. Hvit w810 lar vente på seg dog ;P Endret 21. november 2006 av CavemaNz Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? 7220217[/snapback] Du får den hvite versjonen bl.a i Frankrike. Men om du kan flashe den til Norsk vet jeg ikke. Lettere å kjøpe den svarte da, og bytte til hvite deksler. Led lysene har samme farge, så ikke noe problem der. 7328259[/snapback] Har fått inn alt av deler til hvit w850, så antar at hvit W850 ikke er altfor langt unna i butikker heller.. Hvit w810 lar vente på seg dog ;P 7329264[/snapback] Er det orginaldeler du har fått inn da? Kan du gjøre om en svart w850 til hvit da om man kjøper deksler av deg, eller er det for omfattende? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? 7220217[/snapback] Du får den hvite versjonen bl.a i Frankrike. Men om du kan flashe den til Norsk vet jeg ikke. Lettere å kjøpe den svarte da, og bytte til hvite deksler. Led lysene har samme farge, så ikke noe problem der. 7328259[/snapback] Har fått inn alt av deler til hvit w850, så antar at hvit W850 ikke er altfor langt unna i butikker heller.. Hvit w810 lar vente på seg dog ;P 7329264[/snapback] Er det orginaldeler du har fått inn da? Kan du gjøre om en svart w850 til hvit da om man kjøper deksler av deg, eller er det for omfattende? 7329569[/snapback] Har dessverre ikke lov til å gjøre noe sånt, og jeg vil tro at å bytte alt av deksler vil bli vanvittig dyrt service messig og deler! Beste er nok å vente til det kommer hvite w850er i butikken, men ja, det er originaldeler. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Er det noen som vet når den hvite utgaven kommer på markede? Eller hvis den er det, hvor kan man få kjøpt den? 7220217[/snapback] Satt og lurte på det samme ja. Ser jo überkul ut i hvit. Noen som vet noe mer? Edit: Vært i kontakt med Komplett, og fikk vite at det ikke var sikkert de skulle ta den inn i hvit i det hele tatt... Var ikke i nærhet av noen webshop enda i hvert fall - så da snakker vi vel rimelig langt fram i tid i tilfelle... Endret 4. desember 2006 av voluz Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vært i kontakt med en del nettbutikker nå, Mamoz, MPX, Multicom, Komplett osv. Fått svar fra dem alle at de har ingen informasjon om telefonen, og at de heller ikke er sikre på om de skal ta den inn. Så denne kan vi se langt etter til jul! (Evt. til evig tid?) Jeg må vel frem med korrekturlakk og endre fargen til svart på årets ønskeliste isåfall... Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er visst også pent nødt til det ... Søren! Jeg trenger virkelig mobil til jul, kan umulig vente lenger. Nokia 5100 som ligger i lomma mi har hatt en ødelagt antenne i noen uker nå. Går værken inn eller ut informasjon til NetCom. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå