Knopfix Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei Greide sannsyneligvis å ødelegge min forrige printer da jeg røsket ut et ark som hadde satt seg fast,Ihvertfall oppfører printeren seg merkelig,vil ikke skrive ut visse typer tekst mens grafikk og bilder går fint. Vil derfor kjøpe meg en rimelig printer,men siden det er så mange så er det ikke lett å velge da mange er stemplet med best i test diverse steder. Printeren skal hovedsakelig brukes til tekst og bilder men CD\DVD printing burde også gå ann. Muligheter for kopiering,skanning eller å koble på nettverk er en fordel men ikke et must.Kopifunkjon hadde vært veldig fint. Har kikket litt på denne som nylig har fått terningkast 6 hos Dinside.no. Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 HeiGreide sannsyneligvis å ødelegge min forrige printer da jeg røsket ut et ark som hadde satt seg fast,Ihvertfall oppfører printeren seg merkelig,vil ikke skrive ut visse typer tekst mens grafikk og bilder går fint. Vil derfor kjøpe meg en rimelig printer,men siden det er så mange så er det ikke lett å velge da mange er stemplet med best i test diverse steder. Printeren skal hovedsakelig brukes til tekst og bilder men CD\DVD printing burde også gå ann. Muligheter for kopiering,skanning eller å koble på nettverk er en fordel men ikke et must.Kopifunkjon hadde vært veldig fint. Har kikket litt på denne som nylig har fått terningkast 6 hos Dinside.no. Noen bedre forslag? 7220134[/snapback] den så jo veldig gunstig ut da. Sjekket hva patronene koster? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ser ikke ut som de har blekk hos MPX til denne printeren ennå men blekk til Pixma 5200 ser rimelig ut ihvertfall.Har ikke så greie på blekk priser. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=357762 noen som kan anbefale denne bortsett fra dinside? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flyttes til tiktig kategori fra "hjelpe til kjøp av PC" Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=357762 noen som kan anbefale denne bortsett fra dinside? 7417923[/snapback] Den så flott ut spør du meg.. *skrive på ønskelista* Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har bestilt den pga av at jeg får scanner og kopimaskin i tillegg ,samtidig som den har gode utskrifter.Mener å huske at den også har støtte for blåtann og IR Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Blekk kan du uansett kjøpe fra f.eks blekkpatron.no eller inkclub.no. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Snakker du om orginalt blekk som er billigere enn andre steder? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Snakker du om orginalt blekk som er billigere enn andre steder? 7427338[/snapback] Nei det er nok ikke orginalt, men man ser da ikke forskjell som forsvarer prisforskjellen. Tror de selger orginale patroner også. Endret 5. desember 2006 av Makky Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har lest at uorginalt blekk kan ødlegge printeren,gjelder kanskje bare sånne refill saker? Hvis de har billigere orginalt blekk er det jo fint. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Problemet med den nye serien til Canon er at det finnes ikke uorginalt blekk til den ennå. Derfor må man ut med 100-120 kr pr patron. Noe som er vanvittig dyrt. Ville heller sett meg rundt etter in canon ip 4000, der finnes det uorginalt blekk. Har ikke brukt annet blekk i min og den er over 1,5 år gammel - fungerer like bra. Tror ikke noe på at uorginalt blekk 'ødelegger' printern. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har selv hatt flere printere fra både canon og epson, og har aldri kjøpt orginalt (untatt de patronene som fulgte med printeren). Det at noen sier det kan skade printeren, kan være som du sier de refill-sakene, eller en eller annen selger av orginalt som ikke ville tape kuner Det er i værtfall fastslått at man ikke mister garantien ved å bruke uorginalt blekk. Endret 5. desember 2006 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå